طلائی:

کشورها را در دنیا با ورزششان می شناسند/ رئیس جمهور آینده باید علاقمند به ورزش باشد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: ورزش در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به استعدادهای این مملکت می توان انتظار داشت رئیس جمهور آینده‌ علاقمند به ورزش باشد.

کشورها را در دنیا با ورزششان می شناسند/ رئیس جمهور آینده علاقمند به ورزش باشدمحمد طلایی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه در رقابت های آسایی و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت می کنیم و امیدوارم حضوری پر قدرت در این 2 رویداد داشته باشیم. خوشبختانه پس از جام جهانی آزادکاران ما به شکل مداوم در اردوها حضور داشته و به آمادگی لازم بدنی رسیده‌اند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در اردوها کم و کاستی وجود ندارد و ما با قدرت کار می‌کنیم. خدا را شکر در کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد آرامش وجود دارد و تمام اعضا با قدرت در حال پیگیری تمرینات هستند.
 
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در خصوص توقعاتش از رئیس جمهور آینده هم اظهار داشت: در دنیا هر کشوری را به ورزش آن کشور می‌شناسد و هرجا از این لحاظ قوی و غنی باشد، مردم قدرتمند و غیوری هم دارد. تمام مردم ایران به ورزش علاقه دارند و می‌ توان گفت هر کدام در تمام رشته های ورزشی کارشناس هستند. با توجه به علاقه مردم و استعدادهایی که در کشور وجود دارد انتظار می‌رود رئیس جمهور ایران هم مانند مردم باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار