مشاهدات مخوف زن زندانبان سابق کره شمالی + تصاویر

واین زن می گوید در این اردوگاه امنیتی شاهد صحنه ای بوده که یک زن زندانی بعد از درگیری با یکی از زندانبانان به صورت زنده در آتش سوزانده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  لیم هایه جین ، زن زندانبان اهل کره شمالی که به تازگی از این کشور گریخته به توصیف صحنه هایی مخوفی که در یکی از اردوگاهها شاهد بوده پرداخته است. در یکی از صحنه ها " لیم " 20 ساله مجبور به تماشای سربریدن دو برادر زندانی بوده که در هشدار به سایر زندانیان انجام شده است. این دو برادر بعد از فرار ناموفق از این اردوگاه گرفتار شده بودند. 

مشاهدات مخوف در اردوگاههای امنیتی کره شمالی  + تصاویر

وی در این خصوص گفت : " بعد از دستگیری این دو برادر، سایر زندانیان را مجبور کردند تا به سمت آنها سنگ پرتاب کنند."
وی می گوید تا چند روز بعد از دیدن چنین جنایت هایی قادر به خوردن غذا نبوده است. بنا به گفته این زن، زندانبانان از ابراز هرگونه ترحمات انسانی به زندانیان منع شده اند و باید به زندانیان به چشم یک حیوان بنگرند. مخالفان سیاسی به قتل رسیده و یا مورد شکنجه و یا تجاوز قرار می گیرند. " لیم " شاهد صحنه ای بوده که یک زن بعد از درگیری با یکی از زندانبانان زنده زنده سوزانده شده است. 
گفتنی است؛ " لیم " در سن 17 سالگی به اردوگاه امنیتی 12 که یک مزرعه متعلق به مخالفان رهبر این کشور و نزدیک مرز چین است منتقل شده بود.

مشاهدات مخوف در اردوگاههای امنیتی کره شمالی  + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
کاملا با نظر این خواننده موافقم.
در اخبار بی بی سی در روز 13 اردیبهشت از قول خانم شیرین عبادی نقل کردند که هیچکدام از کاندیداهای ریاست جمهوری کارنامه حقوق بشری درستی ندارند!!!
کسی نیست از این خانم همه چیز فروخته بپرسد که چرا هیچیک از جنایات یمن فلسطین لبنان بحرین برمه و ......... را نمیبینی و محکوم نمیکنی ؟؟؟ اما در مورد خودی ها خوب زبان درازی داری خووووووووووووب !!
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۰:۳۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
واقعا نمیدانم مطالبی را که از کره شمالی میشنوم صحیح است یا خیر
معمولا خبر را از طریق منبعش بررسی می کنند و متاسفانه آنچه مردم جهان از کره شمالی میشنوند از آمریکائی ها و یا اذناب ایشان و وابسته هایشان میشنویم .
اما آنچه که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که این مردم به این سبک زندگی خو گرفته اند و برای مایحتاج خود اکثرا به داخل کشورشان متکی هستند .
بنابراین هرچه را که در باره کره شمالی میشنویم شاید اخبار موثقی نباشد .
این خبرنگارها اگر در کار خود صادق هستند چرا از داخل فلسطین اشغالی و نحوه برخورد صهیونیستهای کودک کش با قهرمانان فلسطینی مطلبی برای مردم دنیا ارسال نمی کنند ، چرا نمی گویند این بی ریشه ها حتی به جنازه مبارزان فلسطین هم رحم نکرده و اعضاء بدن آن ها را سرقت میکنند .؟؟
چرا از جنایات آمریکا با مردم افغانستان و سایر کشورها مظلوم چیزی نمی گویند ؟؟
مرگ بر ظالمین عالم ... اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
جنايات اسرائيل وآمريكا را منتشر كنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا ظالمین رو با ظالمین کم کم دفع میکنه
امریکا با اینا جمع میشن اینا با امریکا
Iran (Islamic Republic of)
Teymourkhany
۲۳:۳۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
اصولا زندانهای تمام کشورهای دنیا به مثابه هتل نخواهد بود و در کشورهای کمونیستی شدت عمل نسبت به زندانیان بیشتر است.ولی کره با تمام معضلات داخلی تا کنون به آمریکا باج نداده.که بسیار حائز اهمیت است.
Germany
ایرانی
۲۱:۳۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
دیکتاتوری نوینه،ولی مقصود توجیح حمله آمریکا به این کشوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
جهنمه