تبریز؛

یادواره 14 هزار شهید کارگری در تبریز

به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگری، یادواره 14 هزار شهید کارگری امروز در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این یادواره از مقام شامخ شهدای عرصه صنعت و تولید در دوران انقلاب و دفاع مقدس و خانواده های آنان تجلیل شد.
 
هدف از برگزاری این یادواره توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان حماسه‌ها و ایثار شهدا، آشنایی جامعه کارگری با تقوا و اخلاص شهدا، ایجاد روحیه ی خودباوری و ایثار در کارگران ، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و معرفی الگوهای ناب کارگری به جامعه و نسل جوان اعلام شده است.
 
 سردار کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در این یادواره با بیان اینکه ستاد کنگره بزرگداشت شهدای کارگری دو سال است در کشور به برگزاری یادواره های استانی می پردازد و اجلاسیه نهایی آن 4 مرداد ماه در تهران برگزار خواهد شد افزود:در این کنگره و یادواره ها تأکید بر محتواست و در طول برگزاری آنها سعی میشود آثار فرهنگی و هنری از جمله شعر و کتاب و تألیفات مختلف جمع آوری شود و به چاپ برسد و در اجلاسیه نهایی عرضه شود.
 
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان نیز جامعه کارگری را جامعه ای پویا و با استعداد و با اراده برای به حرکت در آوردن چرخ های اقتصادی بیان کرد.
 
سردار طهماسبی افزود:همانطور که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در جبهه ها کارهای حیرت آوری در زمینه های تکنیکی و تاکتیکی انجام دادند کارگران ما نیز در عرصه های اقتصادی با روحیه ی بالا و با نشاط در امر تولید و تقویت آن همت می کنند و طوری انجام وظیفه می نمایند که هدر رفت ساعات کاری نداشته باشند .
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار