گیلان؛

حضور حداکثری مردم مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی

دشمنان در تلاشند حضور حداکثری و شور انتخاباتی را از بین ببرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ رئیس کل دادگستری استان گیلان در چهارمین نشست پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با بیان این مطلب گفت گفت: ما جریان بسیار مهم و سرنوشت ساز انتخابات را با دقت رصد می کنیم تا با  اراده سالم و جمعی، این مسیر پایدار باشد و با انتخاب افراد اصلح به سرانجام برسد.

احمد سیاوش پور با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم و شور انتخاباتی مردم همیشه در صحنه نشانگر، مظهر قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، افزود: باید با رعایت حرمت هر یک از نامزدها، تکلیف مهم انتخابات در سایه قانون انجام شود و با هرگونه تخلف و جرایم بر اساس قانون برخورد شود.

وی بر ارائه اطلاعات مستند و موثق تخلفات به حوزه قضا برای پیشگیری و برخورد با آن تاکید کرد و خواستار دقت هرچه بیشتر دستگاه های نظارتی- بازرسی در برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم شد.

جانشین سپاه قدس گیلان نیز در  این نشست تخصصی گفت: باید  با حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران، زمینه حضور حداکثری مردم برای انتخاب افراد صالح و شایسته برای خدمتگزاری به مردم و نظام فراهم شود.

سردار مهدی کاظمی پور با بیان اینکه اگر چه فضای امن انتخاباتی در استان حاکم است اما باید مسئولان با دقت هرچه بیشتر بر روند انتخابات نظارت کنند.  

همچنین در ادامه این نشست فرمانده انتظامی گیلان گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی باید با ورود و دقت لازم جلوی هرگونه تخلفات انتخاباتی را بگیرند و زمینه حضور حداکثری مردم را در یک انتخاب سالم فراهم کنند.

سردار میرحیدری بر لزوم دقت هرچه بیشتر مسئولان در دادن مجوز ها در خصوص فعالیت انتخاباتی، مدیریت در تبلیغات طرفداران هریک از نامزدها برای جلوگیری از جرائم تاکید کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز گفت: پاسداری آرای مردم از جمله وظایف مهم دستگاه های نظارتی است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری افزود: با هرگونه تخلف انتخاباتی از سوی کاندیداها خارج از چارچوب قانون، به شدت برخورد خواهد شد تا زمینه برگزاری انتخابات سالم برای انتخاب افراد صالح فراهم شود.

در پایان این نشست تخصصی 2 ساعته هر یک از اعضای نشست راهکارهای خود را برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات با حضور حداکثری، چگونگی تبلیغات کاندیداها و در چارچوب قانون، موضوعات مربوط به امور نظارتی و اجرایی بیان کردند.
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.