حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور مردم در صحنه های مختلف مانع بروز جنگ شده است/مسئولان باید مواظب حق مردم باشند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف مانع ایجاد جنگ جدید علیه کشورمان بوده و قدرت نظامی جمهوری اسلامی هم در کنار آن یکی از عوامل تاثیر گذار است.

حضور مردم در صحنه های مختلف مانع ایجاد جنگ علیه کشور است"محمدنبی حبیبی" دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بخش هایی از بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور پیرامون " اینکه می‌بینید دشمن‌های وقیح و گردن‌ کلفت در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند، به خاطر حضور مردم است؛ از مردم می‌ترسند. به معنای واقعی کلمه می‌ترسند"، اظهار داشت: حضور مردم یکی از اصلی ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و اگر در صحنه هایی که حضور مردم کلیدی است با ضعف حضور مواجه شویم مطمئنا طمع دشمنان برای  برخورد با ما بیشتر می شود.
 
وی  افزود: یکی از اصول مهم دفاع از انقلاب حضور گسترده مردم  در صحنه های مختلف از جمله انتخابات است بنابراین باید مسئولان تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرند تا حضور مردم در انتخابات پرشور و گسترده باشد.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بخشی دیگر از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "مسئولانی که انتخابات را بر عهده دارند، چه در وزارت کشور، چه در شورای نگهبان، چه در صداوسیما است و جاهای دیگر، امانت مردم را حفظ کنند؛ این آراء مردم، این حضور مردم، امانت مردم است، مبادا خدای نکرده کسانی به این امانت دست‌درازی کنند، گفت: سابقا رهبر معظم انقلاب به حق الناس بودن آرای مردم اشاره کردند بنا بر این مهم مسئولان باید مواظب حق مردم باشند.
 
حبیبی گفت : اگر خدایی ناکرده مردم اعتماد نکنند پای صندوق بیایند بزرگترین ضربه به انقلاب است و همگان موظف اند برای حفظ حق الناس مردم تمام تلاششان را بکار گیرند.
 
وی تصریح کرد: برخی از مسئولان در دولت فعلی و در دولتهای گذشته ادعا میکردند که روی کار آمدن آنان از ایجاد جنگی جدید علیه کشورمان جلوگیری کرده است این مسئله ادعای درستی نیست.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف مانع ایجاد جنگ جدید علیه کشورمان بوده و قدرت نظامی جمهوری اسلامی هم در کنار آن یکی از عوامل تاثیر گذار است.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
روحانی همیشه میگفت من سایه جنگ را برطرف کردم
آخرین اخبار