کرمانشاه؛

ورزش تنها یکی از نیازها و مطالبات جوانان است

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با حجت‌الاسلام باقری امام جمعه هرسین دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهحجت‌الاسلام باقری امام جمعه هرسین با اشاره به ظرفیت و توانمندیهای این شهرستان گفت:هرسین از توانمندی و قابلیت‌های ورزشی زیادی در رشته های مختلف برخوردار است.

. وی همچنین به مشکلات برخی اماکن ورزشی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت:عدم وجود خوابگاه جهت برگزاری مسابقات ورزشی یکی از مشکلات فعلی شهرستان است.

. امام جمعه هرسین به موضوع جوانان اشاره کرد و گفت: انتظار داریم مانند ورزش به حوزه جوانان نیز پرداخته شود و در راه کاهش مشکلات این قشر برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

. در این دیدار ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز ضمن تقدیر از رهنمودها و حمایت های معنوی امام جمعه شهرستان هرسین از ورزش و جوانان گفت:ورزش و جوانان به جهت مسئولیت داشتن در 2 حوزه ورزش و جوانان وظایف سنگینی دارد.

. حسینی افزود:ورزش تنها یکی از نیازها و مطالبات جوانان است و باید با کمک همه دستگاههای اجرایی دیگر در این راستا گامهای موثرتری برداشته شود تشکیل ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان ها می تواند در صورتی که جدی به آن پرداخته شود بخش مهمی از مشکلات جوانان را مرتفع سازد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، ورزش ، نیاز ، مدیر کل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.