اهواز؛

انتخابات پرشورسبب ارتقاء جایگاه بین المللی کشور، در جهان

معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز گفت: امیدواریم مجموع این تلاش‌ها و فعالیت‌ها به انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری در داخل کشور و سبب ارتقاء جایگاه بین المللی کشور، در جهان شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالحمید فخاری مقدم ،معاون برنامه ریزی فرماندار اهوازبیان داشت: طی مکاتبات فرمانداری اهواز با سازمان آب و برق و شرکت‌های ملی حفاری و مناطق نفتخیز جنوب به منظور فراهم کردن برخی امکانات مورد نیاز در روز انتخابات بخش پشتیبانی انتخابات با پاسخ منفی این ادارات مواجه شده است.

عبدالحمید فخاری مقدم اظهار کرد: تمام برنامه ریزی‌ها و تلاش‌ها بر ای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در 29اردیبهشت ماه سال جاری  از 29اسفند ماه سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: امیدواریم مجموع این تلاش‌ها و فعالیت‌ها به انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری در داخل کشور و سبب ارتقاء جایگاه بین المللی کشور، در جهان شود.

معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز با اشاره به لزوم مهیا شدن برخی امکانات در روز انتخابات متذکر شد: روز گذشته متاسفانه برخی مدیران ادارات به سختی برخی کمک‌ها را در دقیقه 90 متقبل شدند.

وی ادامه داد: طی مکاتبات فرمانداری اهواز با سازمان آب و برق و شرکت‌های ملی حفاری و مناطق نفتخیز جنوب به منظور فراهم کردن برخی امکانات مورد نیاز در روز انتخابات بخش پشتیبانی انتخابات با پاسخ منفی این ادارات مواجه شده است.

فخاری مقدم با انتقاد از اینکه برای انجام یک امر و درخواست کوچک باید به ادارات التماس کرد تاکید کرد: امکانات دولت متعلق به دولت است و ماده 21 قانون اساسی این را به صراحت عنوان کرده است.

وی افزود: روز انتخابات چیزی حدود58هزار نفر را باید غذا بدهیم، 12 هزار نفر در شعب مشغول هستند و یک وعده غذای آنها را باید تامین کرد.

فخاری مقدم با اشاره به لزوم تامین غذای مورد نیاز مجریان در روز انتخابات عنوان کرد: نمی‌توان عده‌ای را به خط مقدم ارسال کرد و به آنها بگوییم اسلحه‌ای وجود ندارد.

وی خطاب به مدیران ادارات شهرستان اهواز درخواست کرد: مدیرانی که می‌خواهند کمک کنند آمادگی خود را اعلام کنند و و اعلام آمادگی خود را به دقیقه 90 موکول نکنند.

فخاری مقدم بیان داشت: نیروی انتظامی تا پایان روز شمارش و اعلام گزارش به استانداری در حوزه‌های اخذ رای باقی خواهند ماند.

مسؤول پشتیبانی انتخابات در پایان با بیان اینکه اکثر شعب اخذ رای در مساجد وجود دارند و اغلب مساجد مشکل سرمایشی دارند از اوقاف اهواز درخواست کرد: مساجد فاقد سیستم سرمایشی را هر چه زودتر به فرمانداری اهواز معرفی کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.