شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه پیوند عمیق آنان با نظام و انقلاب است

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات نشانه پیوند عمیق آنان با نظام و انقلاب است و دشمنان را نا امید می کند.

حضور گسترده مردم در انتخابات نشانه پیوند عمیق آنان با نظام و انقلاب است"محتبی شاکری" عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بخش هایی از بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از کارگزان سراسر کشور مبنی بر " اینکه می‌بینید دشمن‌های وقیح و گردن‌ کلفت در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند، به خاطر حضور مردم است؛ از مردم می‌ترسند. به معنای واقعی کلمه می‌ترسند"، اظهار داشت: تجربه ما در انتخابات های مختلف نشان داده است که استکبار و مجموعه آن بر روی جدایی مردم از نظام سرمایه گذاری بسیاری کرده است.
 
وی ادامه داد:  هزینه های آنان در فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی به منظور فاصله انداختن میان مردم و نظام است لذا یکی از جلوه های سنجش این فاصله گذاری انتخابات است و حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات  نشان پیوند عمیق آنان با انقلاب و نظام است و دشمنان را نا امید میکند.
 
 
شاکری ضمن اشاره به بخشی دیگر از بیانات رهبری مبنی بر اینکه "مسئولانی که انتخابات را بر عهده دارند، چه در وزارت کشور، چه در شورای نگهبان، چه در صداوسیما است و جاهای دیگر، امانت مردم را حفظ کنند؛ این آراء مردم، این حضور مردم، امانت مردم است، مبادا خدای نکرده کسانی به این امانت دست‌درازی کنند،  تصریح کرد: امانت را حفظ کردن این است که این امانت به درستی در معرض دید مردم قرار بگیرد و آن را به خوبی بشناسند یکی از ابزارهای این موضوع همین مناظره ها است عملکرد صداوسیما در این زمینه خوب بوده است اما بهتر بود این مناظره ها دو به دو برگزار میشد.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: شاکری ، رهبری ، انتخابات ، مردم ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار