سه تیم لیگ جزیره به دنبال جذب جهانبخش 45 میلیاردی

بنا بر اعلام مطبوعات انگلیسی سه تیم لیگ برتری این کشور به دنبال جذب ستاره ایرانی آلکمار هلند هستند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،نشریه دیلی میل در گزارشی نوشت، سه تیم لیگ انگلیسی واتفورد، بورنموث و برنلی به دنبال جذب علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی ایران هستند.

جهانبخش 23 ساله در آلکمار هلند عملکرد خوبی داشته اما این باشگاه درنظر دارد او را باید با مبلغ 45 میلیارد به فروش برساند.

در ادامه این گزارش آمده است، علیرضا جهانبخش می تواند در خطوط جلویی بازی کند و  اولین بار از سوی کارلوس کی‌روش کمک مربی سابق منچستر یونایتد به تیم‌ ‌ملی ایران در جام جهانی2014 برزیل دعوت شد.

 وقتی این بازیکن ابتدا به  نایمخن هلند رفت و آنجا توانست بازیکن سال لیگ شود ، تیم‌های چلسی، منچستریونایتد، سلتیک، آژاکس و آیندهون دنبال او بودند اما جهانبخش سال 2015 آلکمار را انتخاب کرد.

جهانبخش با توانایی فنی خوبی که در بازی‌ با پا دارد و برخورداری از چشمان تیز بین برای ارسال پاس و بخاطر 9 گلی که در این فصل زده  همچنان مورد توجه استعدادیاب‌های لیگ برتری قراردارد. 

سه تیم لیگ انگلیسی واتفورد، بورنموث و برنلی برای جذب این بازیکن در تابستان ابراز علاقه کرده اند و برای ارائه پیشنهادات خود در هفته های آتی سرگرم سنجیدن اوضاع هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار