اردبیل؛

اردبیل آماده برگزاری شایسته مسابقات والیبال امیدهای آسیا می باشد

فرماندار اردبیل گفت که این شهرستان با اقدام های زیربنایی در آماده سازی سازی سالن های ورزشی و نیز تامین دیگر امکانات لازم آماده برگزاری شایسته مسابقات والیبال امیدهای آسیا می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی افزود: نواقص احتمالی سالن های رضازاده و شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی برطرف شده و مورد تائید کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون والیبال ایران قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: سالن های برگزاری مسابقات بازسازی و زیباسازی شده و شهرداری اردبیل هم نسبت به زیباسازی و مناسب سازی شهر به ویژه اطراف سالن ها و مسیر تردد مهمانان خارجی اقدامات خوبی انجام داده است.

فرماندار اردبیل گفت: با برگزاری این مسابقات طلسم برگزاری مسابقات بزرگ و بین المللی در اردبیل شکسته شد و از این به بعد شاهد برگزاری مسابقات ملی و جهانی در اردبیل در رشته های بسکتبال، هندبال و فوتسال خواهیم بود.

زنجانی افزود: تاکنون غیر از تیم ملی ایران که چندین روز پیش وارد اردبیل شده است، تیم ملی کشورهای ازبکستان، پاکستان، مالزی و چین تایپه وارد اردبیل شده اند و بقیه تیم ها تا فردا وارد اردبیل خواهند شد.

دومین دوره رقابت های والیبال امیدهای آسیا و انتخابی مسابقات جهانی مصر، روزهای 11 تا 19 اردیبهشت ماه آینده در اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.