سنندج؛

برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی کتابخوانی رضوی در کردستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛اسماعیل احمدی با اعلام اینکه فراخوان این جشنواره همزمان با سراسر کشور از روز 19 فروردین ماه سال جاری توزیع شده است، گفت: فرصت شرکت در جشنواره تا اول تیرماه سال جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است، افزود:این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ رضوی و گسترش و ترویج مطالعه با موضوع فرهنگ غنی اسلامی و سیره ائمة معصوم(ع) از طريق مطالعه كتاب‌های مرتبط با ايشان برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان بیان کرد: امسال جشنواره کتابخوانی رضوی در سه مقطع سنی 4 تا 11 سال، 5 تا 17 سال و 18 سال به بالا با معرفی شش کتاب برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین در این دوره از مسابقه کتابخوانی رضوی، با توجه به شخصیت معنوی حضرت معصومه(س) و احمد بن موسی(ع) و تقارن برگزاری جشنواره با دهه کرامت (ولادت این دو بزرگوار در این ایام) برای بخش جوان و بزرگسال علاوه بر کتاب با موضوع امام رضا(ع)، کتاب‌هایی با موضوع آن بزرگواران نیز انتخاب شده است.

احمدی گفت: علاقه‌مندان به منظور مشاركت به صورت اينترنتی می‌توانند به سايت www.shamstoos.ir مراجعه کرده و با تکمیل فرم‌های ویژه جشنواره در مسابقه شرکت کنند.

وی گفت: مراسم اختتامیه در جشنواره کتابخوانی رضوی نیز به صورت استانی در دهه کرامت برگزار می‌شود و در آن از برگزیدگان استانی با هدای لوح و جوایزی ویژه تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.