اهواز؛

مراسم روز بزرگداشت شوراها در رامهرمز برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز شوراها در رامهرمز باحضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالرضا احسانی‌نیا ،فرماندار رامهرمز گفت: در این 4 سال گذشته شورا زحماتی را متحمل شده است لذا اگر از عملکردتان راضی هستید مردم هم راضی خواهند بود ولی اگر نتوانسته‌اید اهداف و برنامه‌های مدنظر خود را طی این مدت به اجرا بگذارید مردم هم منصفانه قضاوت خواهند کرد.

وی ادامه داد: متأسفانه طی چند ماهی که من در این شهر حضور دارم انسجام لازم را در شورای این شهر ندیدم ولی امیدوارم در آینده فرهنگ شورا اجرایی شود.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: اگر یک شورا یک شهردار توانمند را بتواند انتخاب کند 90 درصد کار را پیش برده است.

وی افزود: امیدواریم که شورای آینده یک شورای خوب، سرحال و با برنامه‌ریزی مناسب سرکار بیاید و فرصت‌هایی که داده می‌شود را غنیمت بشمارند.

شورای شهر رامهرمز شورای کم‌توقع شهردار رامهرمز نیز در این جلسه گفت: با تشکیل شورا مردم‌سالاری دینی جایگاه خود را پیدا کرد.

عبدالحسین حسینی ادامه داد: انصافاً شورای شهر رامهرمز یکی از شوراهای کم‌توقع کشور است و حتی هزینه‌های مأموریت را خودشان تأمین می‌کردند.

وی افزود: نسبت به بودجه و تمکن مالی که در اختیار داشتیم فعالیت‌های خوبی شده است و برای آیندگان هم‌آرزوی موفقیت می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز نیز ضمن تبریک روز شوراها اظهار کرد: نمایندگان شوراهای شهر و روستاها متأسفانه نتوانستند عملکرد قابل دفاعی در برابر منتقدین خود داشته باشند و علت مهم این ناکامی توجه و صرف وقت به قدرت‌نمایی سیاسی از سوی برخی اعضا به‌جای اهتمام و توجه به امور مربوط به مدیریت شهری و پیگیری مطالبات مردم هست.

سیما کمایی ادامه داد: همه ما در شعارهای تبلیغاتی به مردم وعده می‌دادیم باوجود اینکه ذات و هویت قانونی شوراها، حل معضلات شهری و منطقه‌ای است.

وی افزود: این‌گونه اعمال قضاوت نامطلوبی را از شوراها به‌جای می‌گذارد که بعضاً در کشور بودونبود آن را یکسان می‌دانند و یا آن را ناکارآمد قلمداد می‌کنند.

کمایی در پایان گفت: امیدوارم شورای آینده بتواند شهری شاداب را برای مردم رقم بزند زیرا در شهری که شادابی نباشد خیری در آن نیست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.