گیلان؛

قهرمانی تیم دهیاری توسکامحله در پایان رقابت های والیبال ساحلی

رقابتهای والیبال ساحلی بزرگسالان در ساحل پارک ساحلی گیشار روستای توسکامحله بخش چابکسر شهرستان رودسر با برتری تیم دهیاری توسکامحله به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ دهیار توسکا محله چابکسر گفت : مسابقات کاپ آزاد والیبال ساحلی در دو روز متوالی جمعه و شنبه هشتم و نهم اردیبهشت ماه 1396 در ساحل روستای توسکامحله برگزار و با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

محسن عیال وار با اشاره به اینکه این رقابتها در رده سنی آزاد به صورت 2 نفره برگزار شد افزود: 21تیم از استاهای گیلان ،مازندران،قزوین ، تهران، گلستان، آذربایجان غربی شرکت کرده و باهم به رقابت پرداختند.

وی گفت: سطح این دوره از رقابتها بسیاربالا بوده و تیم های شرکت کننده از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند.

دهیار توسکا محله با اشاره به اینکه تاکنون چندین مرحله مسابقات والیبال ساحلی در رده های سنی آزاد در پارک ساحلی گیشار توسکامحله برگزار شده است اظهار داشت: تیم دهیاری توسکامحله توانست در دیدار نهایی با برتری در مقابل تیم هتل آینار علی آباد کتول به مقام اول دست یابد و تیمهای هتل آینار علی آباد کتول، بازار مرکبات چابکسر، دوستداران کلاچای مقامهای دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

عیال وار تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها که برای پنجمین بار در بین ورزشکاران بین استانی برگزار شد با حضور پرشور و چشمگیر علاقه‌مندان به ورزش به‌ویژه والیبال ساحلی در ساحل گیشار روستای توسکامحله بخش چابکسر شهرستان رودسر با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت والیبال چابکسر، دهیاری و شورای اسلامی روستای توسکامحله به پایان رسید.

 
انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.