دیدار جانشین نیروی انتظامی از خانواده شهید علی پودینه‌ای در زاهدان/برخورد جدی دولت پاکستان با گروهک های تروریستی

جانشین نیروی انتظامی گفت: حمایت همه اقشار مردم ایران از شهیدان مرزبان، بیانگر ادامه دادن راه شهداست.

دیدار جانشین نیروی انتظامی از خانواده شهید علی پودینه‌ای در زاهدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار اسکندر مومنی جانشین نیروی انتظامی در دیدار با خانواده ستوان سوم شهید علی پودینه در زاهدان با اشاره به اینکه راه شهیدان مقدس است، گفت:همه ما تا ابد مدیون شهیدان هستیم و ادامه دادن راه آنان ها یک وظیفه و تکلیف مهم است.
 
سردار مومنی افزود:پس از وقوع این جنایت کوردلانه همه اقشار مردم ایران در حمایت از شهیدان مرزبان پیام تسلیت فرستاند که بیانگر این است که راه شهیدان ادامه دارد. 
 
جانشین نیروی انتظامی ادامه داد: شهیدان والا مقام به اهداف عالی که برای خود ترسیم کرده بودند رسیدند و جایگاه آنان در بهشت می باشد.  
 
این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از وقوع این جنایت کوردلانه همه اقشار مردم ایران در حمایت از شهیدان مرزبان پیام تسلیت فرستاند که بیانگر این است که راه شهیدان ادامه دارد.
 
 برخورد جدی دولت پاکستان با گروهک های تروریستی/ سیستان و بلوچستان، دروازه امنیت کشور

نماینده ولی فقیه استان گفت: دولت پاکستان باید به وضعیت امنیت منطقه مشترک با مرز ایران که مامن گروهک های تروریستی شده بیشتر توجه کنند و با قدرت با آنها که در این منطقه فعالیت می کنند، مقابله کند.   

 سردار  اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان دیدار و گفت و گو کرد.  

در این دیدار، آیت الله سلیمانی گفت: با هوشمندی نیروهای مسلح و اطلاعاتی ما، چندین حادثه که می توانست در سال 95 به وجود بیاید، در این مدت خنثی شد که بایستی از تلاش و زحمات مجاهد گونه این عزیزان در پاسداری و حراست از مرزهای کشور و امنیت پایدار حاکم بر آن قدردانی کرد.   

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچسستان با اشاره به ناامنی کشورهای پیرامونی، بر تقویت تجهیزات و امکانات مرزی تاکید کرد و گفت: دولت پاکستان تمام توان خود را برای ایالت های دیگر گذاشته اما متاسفانه برای منطقه ای که با کشور ما هم مرز است و حدود 40 درصد وسعت دارد، کمترین امکانات را به آن اختصاص داده است.   

وی ادامه داد: دولت پاکستان باید به وضعیت امنیت منطقه مشترک با مرز ایران که مامن گروهک های تروریستی شده  بیشتر توجه کنند و با قدرت با آنها که در این منطقه فعالیت می کنند، مقابله کند.  

آیت الله سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود، به تعامل مطلوب میان نیروهای انتظامی، مرزبانی و سپاه با مردم اشاره کرد و گفت: این تعاملات و برخوردهای فرهنگی تا حد زیادی به همراهی و مشارکت مردم در ارتقاء امنیت منجر شده است.   

امام جمعه زاهدان، شرایط امنیتی استان سیستان و بلوچستان را نسبت به سایر استان ها مطلوب ارزیابی و به کاهش چشمگیر جرایم در این استان اشاره کرد و گفت: دشمنان، استان سیستان و بلوچستان را دروازه ناامنی برای خود قلمداد می کردند ولی امروز به لطف خداوند این استان، دروازه امنیت شده که جای تشکر از همه دستگاه های مرتبط با امنیت را دارد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.