ساوه؛

با سوء استفاده کنندگان از اموال دولتی برای انتخابات برخورد می شود

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت:نباید از اموال دولتی علیه و یا له نامزد خاص استفاده شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در نشست مشترک اعضای امور انتخابات ساوه و زرندیه بر قانونمداری و اهمیت صیانت از آرای مردمی تاکید کرد و گفت: از اموال دولتی با هیچ عنوانی نباید علیه و یا له نامزد خاص استفاده شود و با متخلفان برخورد قاطع می شود.

 حسن بیگی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی انتخابات باید با وجود دیدگاه های سیاسی مختلف بی طرف باشند افزود: عوامل اجرایی از ارکان مهم انتخابات هستند که باید با عملکرد درست و منطقی از ایجاد هرگونه شائبه جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر تعامل بین هیات های اجرایی و نظارت اضافه کرد: مثلث انتخابات از سه ضلع مردم، هیات اجرایی و هیات نظارت تشکیل شده که بی شک مردم در راس این هرم قرار دارند.

وی  با بیان اینکه  تعامل رسانه های استان مرکزی در پوشش اخبار و رویدادهای انتخابات و تشویق مردم برای حضور در این عرصه  مطلوب است  ادامه داد: باید با اتحاد و همدلی برای برگزاری انتخاباتی سالم، حداکثری و شکوهمند تلاش کرد.

پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می شود.
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.