صدور مجوز درآمدی برای نظام مهندسی ندارد/ حذف ردیف بودجه سازمان نظام مهندسی در طی سالیان گذشته

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت:ردیف بودجه این سازمان در طی سالیان گذشته حذف شده است.

صدور مجوز درآمدی برای نظام مهندسی ندارد/ حذف ردیف بودجه سازمان نظام مهندسی درطی سالیان گذشتهبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کبیری رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هدف سازمان نظام مهندسی در صادر کردن مجوز‌ها کسب درآمد نیست و این گونه فعالیت‌ها هزینه زیادی را به سازمان تحمیل می‌کند.

وی بیان کرد: محدودیت‌های مختلف به منظور صدور مجوز برای بخش‌های دام و طیور وجود دارد، اما به طورکلی تقاضا برای مجوز کاهش پیدا کرده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ادامه داد: صدور مجوز‌ها برای سازمان نظام مهندسی درآمد اندکی دارد، ولی یک منبع تامین هزینه محسوب نمی‌شود.

کبیری عنوان کرد: در اوایل تاسیس سازمان نظام مهندسی دارای ردیف بودجه بود، اما ازسالهای بعد متاسفانه این منبع درامد حذف شد و بارهای سازمان در قالب طرح و برنامه در راستای ردیف بودجه سال‌های گذشته بود.

وی تاکید کرد: امیدواریم در برناه ششم توسعه نقش سازمان مهندسی کشاورزی در توسعه کشاورزی و خروج کشاورزی ایران از حالت معیشتی به مدرن در قالب تخصیص بودجه دیده شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور یادآور شد: طرحهایی از سوی کارشناسان سازمان با در نظر گرفتن محدودیت‌های بودجه‌ای تدوین شده است و انتظار می‌رود در قبال خدمات آموزشی سازمان تعرفه‌هایی به منظور تعریف بودجه تعریف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار