تبریز؛

باشگاه تراکتورسازی تبريز به شخص فروخته نمی‌شود

نخستین جلسه همفکری برای واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبريز شب گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پس از دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریزنخستين جلسه همفکری در این خصوص با حضور شهرام دبیری رییس شورای اسلامي  شهرتبريز ، مصطفی آجورلو مدیرعامل تراکتورسازي ، نجفی شهردار تبریز و پزشکیان نماینده مجلس برگزار شد و حاضران به بررسی آخرین وضع واگذاری پرداختند.
 
رییس شورای شهر تبریز درباره جلسه شب گذشته گفت :مراحل اولیه برای واگذاری باشگاه تراکتورسازی صورت گرفته است. در جلسه هم‌فکری برای واگذاری باشگاه تراکتورسازی هم بحث واگذاری این باشگاه به مردم مطرح شده است. تراکتورسازی تیم پرطرفداری است و سعی داریم به مردم واگذار شود تا خود مردم هم در مدیریت این باشگاه نقشی داشته باشند.
 
شهرام دبیری، افزود:سعی بر این است باشگاه، یک شرکت سهامی عام شود و با حمایت‌های اولیه شهرداری تبریز و نهادهای مردمی، جذب اسپانسر و بخش بازاریابی از سوی مدیریت این باشگاه، تراکتورسازی مدیریتی جدیدی را تجربه کند.  
 
واگذاری این باشگاه پر هوادار به شخص حقیقی صحت ندارد و یک شخص نمی‌تواند چنین باشگاهی را مدیریت کند. البته همه نکاتی که گفته شد صرفاً در حد صحبت‌های اولیه بوده است.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.