تبریز؛

منطق سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی منطق مکتب عاشورا است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: منطق سپاه و پاسداران همانند منطق مکتب عاشورا و امام حسین بر مبنای ایثار فداکاری ومقاومت استوار است که خلاصه‌ی آن در شعارهیهات من الذله نمایان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام کاملی فر  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب با اشاره به اهمیت نامگذاری روز ولادت امام حسین توسط امام خمینی به نام روز پاسدار گفت: این انتخاب وظیفه مضاعفی برای سپاه و پاسداران است چرا که خود را به طور خاص مخاطب پیام امام حسین می دانند و در ادامه راه ایشان در پاسداری از اهداف و دستاوردها  وآرمانهای انقلاب که انقلابی نشات گرفته از مکتب عاشورا است از هیچ خدمتی دریغ نمی کنند.
 
حجت الاسلام کاملی فر افزود : زمانی که سپاه تشکیل شد کمتر کسی تصور می کرد که این نهاد بتواند با کمک و تلاش پاسداران ظرفیتهای خود در مقابله با توطیه و دسیسه دشمنان در عرصه های مختلف اجتماعی سیاسی فرهنگی و حتی اقتصادی بروز دهد.
 
وی افزود: سپاه امروز بیش از هر زمان دیگری قوی و قدرتمند و مقتدر ظاهر شده ونه تنها  از لحاظ تجهیزات نظامی و تسلیحاتی بلکه اعتقادی و معنوی  و حتی سازندگی و اقتصادی هم اموز حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
 
وی دیگر وظیفه سپاه را تبیین گری و بصیرت افزایی در حوزه عقیدتی سیاسی دانست و افزود: سپاه با اجرای برنامه های مختلف فکری و فرهنگی در راستای صیانت از اهداف انقلاب  ماهیت فتنه‌گران و توطئه‌گران را افشا می‌کند و در مقابل جنگ نرم دشمنان با تمام قوا ایستادگی کرده و هیچ وقت نسبت به کشور بی‌تفاوت نبوده است.
 
کاملی فر با اشاره به برنامه های مختلف این مجموعه گفت : بیش از 500 مربی عقیدتی و 400 هادی سیاسی در بسیج و سپاه در راستای بصیرت افزایی پاسداران بسیجیان و مردم فعالیت دارند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا  همچنین در پاسخ به این موضوع که عده ای مطرح می کنند برجام سایه جنگ را از کشور برداشته گفت: اول اینکه هیچ کشوری نه توان قصد حمله به ایران را دارد دوما اینکه  قدرت بازدارندگی سپاه و نیروهای مسلح است که سایه جنگ را از کشور دور نگه داشته نه برجامی که خود نتوانسته است خود را حفظ کند.
 
وی در پایان به تشریح برنامه های هفته پاسدار و هفته عقیدتی سیاسی سپاه پرداخت.
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار