کرمان؛

با شفافيت و راستگويى مسیر اعتلاى كشور را ادامه می دهيم

رئیس جمهور در بین مردم کرمان گفت: از روز اول تصميم گرفتيم با شفافيت و راستگويى با هم مسير اعتلاى كشور را ادامه دهيم و اگر روزى در اين كشور دروغ جاى خود را پيدا كند پيشرفت از کشور رخت بر مى بندد.

رئیس جمهور وارد سالن تلاش کرمان شد/ با شفافيت و راستگويى مسیر اعتلاى كشور را ادامه می دهيمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به کرمان و در جمع هواداران خود در سالن تلاش گفت: باید به مسيرى كه در سال ٩٢ با هم عهد بستيم و تا امروز در آن مسير حركت كرديم، ادامه دهیم.

وی افزود: از روز اول تصميم گرفتيم با شفافيت و راستگويى با هم مسير اعتلاى كشور را ادامه دهيم و اگر روزى در اين كشور دروغ جاى خود را پيدا كند پيشرفت از کشور رخت بر مى بندد.

روحانی ادامه داد: ما سال ها آمار دروغ و نادرست را شنيديم و ديديم كشور ما در مسير پرتگاه قرار گرفت و امروز ديگر ملت آماده شنيدن دروغ جديد در كشور نيست.

رئیس جمهور اضافه کرد: امروز دیگر ملت ما بعد از این همه ایستادگی نشان داده که کسی با دادن با شعار و وعده‌های بی‌پایه نمی تواند گوش شنوایی درمیام مردم فهیم ایران داشته باشد.

ما باید راهمان را ادامه دهیم

روحانی همچنین در ادامه سخنرانی خود تاکید کرد: راه ما راه آزادی است و ما نخواهیم گذاشت بار دیگر فضای امنیتی بر دانشگاه های ما حکم فرما شود.

وی با اشاره به سوال چرا در روزهای آخر طرح افتتاح می کنید گفت: ما نهایت تلاش خود را می کنیم تا حتی الامکان طرح ها را به سرانجام برسانیم و می خواهیم سرمایه خارجی را به داخل کشور بیاوریم و برای جوانان شغل ایجاد کنیم.

روحانی ادامه داد: استان کرمان باید مسیر ارتباط شرق با غرب باشد، در این استان سرمایه گذاری ها افزایش پیدا کند، همچنین هزار تفاهم نامه با بخش های خصوصی امضا شده و 16 هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.


روحانی ادامه داد: حدود سه میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی جذب شده و 1387 میلیون یورو سرمایه گذاری انجام شده است.

نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: ما اجازه نمی دهیم حقوق خصوصی مردم تضعیف شود و بی قانونی در کشور ادامه یابد، با حمایت مجلس شورای اسلامی و هماهنگی بین دولت و مجلس راه خود را ادامه می دهیم.

وی همچنین تاکید کرد: اگر اين مردم بار مسئوليت دولت دوازدهم را بر دوش اين خادم گذاشتند بدانند حقوق شهروندى مو به مو اجرا مى شود و قول می دهم همانطور که پیام شما (شعارهای مردم) را می شنوم، تمام تلاشم را برای عمل به این شعارها انجام دهم.

وی بیان کرد: وعده ی ما 29 اردیبهشت ، زیرا ما می خواهیم آزادی راادامه دهیم، ما می خواهیم آرامش کشور ما باقی بماند و ما در پی کشور و سربلندی ایران عزیز هستیم.

روحانی در پایان افزود: باید با صدای بلند به همه بگوییم دوباره ایران دوباره اسلام دوباره اعتدال دوباره امید دوباره پیشرفت ایران عزیز دوباره سربلندی کرمان .
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.