مشهد؛

اجرای طرح ستایش در شهرستان قوچان

همزمان با بهار طبیعت نوآموزان مراکز پیش دبستانی شهرستان قوچان در قالب طرح ستایش سرمایه‌های تحول و امید، یاوران، شاکریم در ادارت و نهادهای سطح شهرستان حضور یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، حسن، ولی زاده معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش قوچان گفت: طرح ستایش یکی از فعالیتهای حوزه پیش دبستانی اداره آموزش وپرورش می‌باشد در این طرح نوآموزان دوره پیش دبستانی به عنوان «سرمایه‌های تحول و امید» جامعه شناخته می‌شوند.

وی افزود: توجه به این سرمایه‌ها از اولویت‌های ویژه در نظام آموزش و پرورش کشور می‌باشد و این امر نیاز به همیاری و همکاری سایر دستگاه ها، ادارات، ارگان ها، نهاد‌ها و مسئولین محترم دارد.

معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش قوچان با اشاره به اجرای این طرح در سطح شهرستان گفت: در این راستا و همزمان با بهار طبیعت نوآموزان مراکز پیش دبستانی شهرستان در قالب طرح ستایش (سرمایه‌های تحول و امید، یاوران، شاکریم) به منظور اعلام مراتب قدردانی و سپاس نوآموزان پیش دبستانی به مسؤلین محترم و کارکنان خدوم ادارات و با هدف اطلاع رسانی به کلیه اقشار، مسئولین و کارکنان ادارات مبنی بر نقش مرجعیت آموزش و پرورش در دوره پیش دبستانی و حضور نوآموزان پیش دبستانی در عرصه اجتماع و آموزش مسئولیت پذیری به این نوآموزان، به کلیه ادارات، ارگان ها، نهاد‌ها مراجعه کردند.

انتهای پیام//ح. خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.