میرسلیم در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان:

موضع‌گیری‌های انحرافی آقایان روحانی، جهانگیری و قالیباف مناظره را از مسیر سالم خارج کرد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که باید در مناظره حقایق گفته شود، گفت: کوبیدن رقیب و توهین در مناظره هرچقدر هم که باعث هیجانی شدن مناظره شود، مناسب نیست.

با موضع‌گیری‌های انحرافی آقایان روحانی، جهانگیری و قالیباف مناظره از مسیر سالم خارج شد
سیدمصطفی میرسلیم درگفتگو با خبرنگار انتخابات گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان این‌که مناظره روز گذشته بسیار خوب آغاز شد، اظهار داشت: متأسفانه مناظره با موضع‌گیری‌های انحرافی آقایان روحانی، جهانگیری و قالیباف نسبت به یکدیگر از مسیر عادی و سالم خارج شد. 

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر این‌که حقایق باید به طور کامل گفته می‌شد، گفت:‌ بیان غیرمستند، غیردقیق و همراه با سیاه‌نمایی‌های غیرواقعی و فقط به نیت کوبیدن رقیب فرضی  و توهین به یکدیگر برای مناظره مناسب نیست هرچند جو مناظره هیجانی شود.

وی با تأکید بر این‌که باید عملکردها به صورت علمی و به دور از پوچی‌گری نقد شود، خاطرنشان کرد: افراد باید از اهانت به یکدیگر خودداری کنند.

میرسلیم ادامه مناظره‌ها را مفید برشمرد و تأکید کرد: نامزدها باید قاعده مناظره‌ها را آن طوری که معماری شده مراعات کنند و سعی کنند به سوالات مطرح شده پاسخ دهند و به نقدهای یکدیگر توجه کنند تا اذهان عمومی درباره برنامه‌ها و راهکارهای آنها روشن شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.