کرمان؛

کلنگ زنی سومین پارک بانوان در کرمان

شهردار کرمان گفت: بوستان آفتاب، سومین بوستان ویژه‌ بانوان است که در شهر کرمان راه‌اندازی خواهد شد.

کلنگ زنی سومین پارک بانوان در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی گفت: ایجاد چهار بوستان بانوان در چهار منطقه‌ شهر کرمان در دستور کار شورای شهر کرمان قرار گرفت.
 
وی افزود: پیش از این بوستان عفاف به وسعت حدود دو هکتار در منطقه دو شهر کرمان راه‌اندازی شد و پس از آن بوستان چهار هکتاری ریحانه در منطقه سه ایجاد شد.

وی افزود: طبق وعده‌ای که داده بودیم، قرار بود یک بوستان بانوان نیز در منطقه سه شهری راه‌اندازی کنیم که ساخت این بوستان امروز آغاز می‌شود.

شهردار کرمان ادامه داد: همچنین بوستان چهارم بانوان هم در منطقه یک شهر کرمان در پارک دانشجو راه‌اندازی خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت شاهد افتتاح بوستان آفتاب باشیم، گفت: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر کرمان، در سال گذشته ۲۳ بوستان در دستور کار داشتیم که ۹۰ درصد آن‌ها از جمله بوستان پدر، بوستان طبیعت و اکوپارک افتتاح شدند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که مد نظر شهرداری قرار داشت، توزیع متناسب فضای سبز در چهار منطقه‌ی شهر بود که در منطقه سه شهر علاوه بر این که پارک ایثار در اواخر سال ۹۴ و پارک هزار در نوروز امسال به بهره‌برداری رسید، شش پارک دیگر هم ساخته شده و یا در دست ساخت است.

شهردار کرمان ادامه داد: از آن جمله بوستان نهج‌البلاغه به وسعت شش هکتار است که با حضور آیت‌الله جعفری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در روز ۱۳ رجب کلنگ‌زنی شد.

بابایی بیان کرد: مجموعه‌ دیگر پارک طلاب در خیابان بهزاد است که کار ساخت آن آغاز شده است.

شهردار کرمان اظهار امیدواری کرد بوستان آفتاب در مقطع زمانی کوتاهی به بهره‌برداری برسد.

بابایی افزود: سالن‌های ورزشی سرپوشیده و زمین‌های ورزشی روباز، پیست دوچرخه‌سواری و موارد دیگری که مورد نیاز بانوان است، در این بوستان ایجاد خواهد شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار