کرمان؛

اجتناب از قانون شکنی در انتخابات

امام جمعه شهرستان بردسیر گفت :باید از تخریب، بداخلاقی، ناسزا گفتن و قانون شکنی در ایام تبلیغات انتخاباتی اجتناب شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان،حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه بردسیر گفت : تمامی ۶ نامزد ریاست جمهوری از افراد مهم و سرمایه‌های کشور هستند و شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها را تایید کرده است لذا شایسته تخریب و توهین و ناسزا شنیدن نیستند.
وی گفت: نامزد‌ها نیز باید با توجه به موقعیت برجسته‌ای که در آن هستند و می‌خواهند ریاست جمهوری این نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دست بگیرند، مسائل اخلاقی و اصول رقابت سالم را آن گونه که شایسته جایگاه شان است، رعایت کنند.
امام جمعه بردسیر افزود: مناظره زنده تلویزیونی مزایای فراوانی دارد و مردم از دیدن آن بصیرت و آگاهی کسب می‌کنند و با خط مشی و برنامه‌های نامزد‌ها آشنا می‌شوند، ولی معایبی هم دارد که امیدواریم آن‌ها هم برطرف شود و نامزد‌ها با رعایت اصول گفتگو و در چارچوب قوانین و اخلاق یکدیگر را به چالش بکشند و مباحثه کنند نه اینکه هدفشان تخریب یکدیگر و بداخلاقی باشد.
حجت الاسلام تارم همچنین گفت: مسئولان شهرستان بردسیر به ویژه فرماندار و شهردار پیگیر مشکلات مردم در خصوص سیل باشند و موضوع تعریض، احیا و بازسازی رودخانه مرکز شهر که موجب خسارتهایی در سیل سال گذشته شد را در دستور کار خود قرار بدهند تا شهر از سیل و حوادث طبیعی در امان باشد و مردم بیش از این متحمل خسارت و زیان نشوند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار