نیوشا ضیغمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازیگری، شهوت مشهور شدن می‌آورد

بازیگری صرفا دیده شدن نیست و این یکی از اتفاقاتی است که همراه بازیگری پیش می‌آید.

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارزیابی نمایش «آبی ترین آسمانی زمین» گفت: من کار را بسیار دوست داشتم و کار پر حرفی بود. بسیار گروه خوب و مضمونی عالی داشت.

وی پیرامون خشونت علیه زنان در جهان که امروزه زیاد هم شده است، اظهار داشت: هنر یک قداست خاصی دارد و قداست آن در این است که انسان‌ها در بین جنگ و دعوا بتوانند گفتگو کنند و عقاید خود را با هر ملیت، دین و فرهنگ با هم تبادل کنند و این ذات هنر است. امروزه در جوامع بشری خشونت، جنگ و کشتار نه تنها بر زنان بلکه بر تمام انسان‌ها حاکم است مانند کشورهای عراق و سوریه. این نمایش مرا بسیار منقلب کرد چرا که بسیار ملموس بود.

ضیغمی در خصوص فعالیت‌های خود در عرصه تئاتر تصریح کرد: من امسال احتمال دارد که تئاتر کار کنم و اگر هم تا به حال فعالیتی نداشتم به این دلیل بوده است که متاسفانه درگیر کار سینمایی بودم و یا یک سری دغدغه های دیگر مرا از کار کردن در تئاتر بازداشت. اما  قطعا تجربه کردن در این حوزه را دوست دارم و به نظرم تجربه خوبی را برای بازیگر به همراه دارد.

بازیگر فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» پیرامون تاثیر حضور بازیگران چهره بر تقویت تئاتر و فروش بلیت بیان کرد: من  با دوستانی که کار تئاتر انجام می‌دهند در ارتباط هستم. خوشبختانه آمار تماشاگران تئاتر بالا رفته است. سالن‌های تئاتر رو به افزایش است و یکی از غم‌انگیزترین مسائل این است که ما سالن‌های تئاتر جدید نداشته‌ایم؛ اما در حال حاضر در حال ایجاد فضاهای جدید هستند. اگر من به عنوان یک بازیگر بتوانم کمکی به گروه‌های تئاتری بکنم تا دیده بشوند، قطعا این کار را خواهم کرد.

ضیغمی در خصوص توصیه خود به بازیگران تازه وارد عرصه تئاتر افزود: من خودم هنوز درس پس می‌دهم و هنوز هم باید یاد بگیرم. کسانی که به بازیگری علاقه‌مند هستند، قطعا بازیگری را جدی بگیرند. بازیگری یک حرفه چالش برانگیز و بسیار سخت است و باید برای آن سواد لازم را داشت. انسان شهوت دیده شدن را دارد و دوست دارد که دیده شود اما بازیگری صرفا دیده شدن نیست و این یکی از اتفاقاتی است که همراه بازیگری پیش می‌آید.

نیوشا ضیغمی در پایان گفت: اینکه من چند روز پیش مطلبی خواندم که کتابخانه‌ای در سعادت‌آباد تعطیل شد و این بسیار برایم تلخ بود؛ چرا باید در شهری که 80 میلیون جمعیت دارد و جمعیت آن هم تقریبا، جوان است این مسئله نادیده گرفته شود. ای کاش فرهنگ را بسیار جدی بگیریم. من فکر می‌کنم جامعه‌ای که فرهنگ داشته باشد، بنیاد آن قوی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار