برای تحقق شورا و شهری پاک؛

دعوت از نامزدهای انتخابات شوراها برای پیوستن به "پویش مردمی انتخابات بدون پوستر"

با فرا رسیدن پنجمین دوره انتخابات شوراها برخی نامزدها دیگر کاندیداها را برای داشتن شهر و شورایی پاک به "پویش انتخابات بدون پوستر" دعوت می‌کنند.

دعوت از نامزد شوراها برای پیوستن به به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها براساس قانون از 21 تا 27 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود اما برای این تبلیغات قانون چارچوب خاص تعیین کرده است.

مطابق قانون، اماکن مشخص توسط شهرداری‌ها و نهادهایی که در این حوزه ذی‌مدخل هستند در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد تا آنها بتوانند تبلیغات خود را با استفاده از این اماکن در اختیار افکار عمومی قرار دهند. معدوم یا پاره کردن اقلام تبلیغاتی از سوی قانون‌گذار منع و برای آن مجازات پیش‌بینی شده است. 

الصاق تبلیغات نامزدها در معابر عمومی و اماکنی که امکانات عمومی و دولتی باشد حتی املاک اشخاص مگر با توافق آنها ممنوع است، دیوارنویسی و راه‌اندازی کارناوالهای تبلیغاتی همچنین استفاده از بلندگوهای سیار خارج از ستاد انتخابات هم به جهت رعایت آرامش عمومی در آیین‌نامه برای نامزدها ممنوع است. 

اما آغاز هر انتخابات برای مردم یادآور شهری پوشیده از کاغذ، پوستر و بنر تبلیغاتی است که با نزدیک شدن به روز رای‌گیری بر حجم آن افزوده می‌شود حال برای پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برخی نامزدها دیگر کاندیداها را به "پویش انتخابات بدون پوستر" دعوت می‌کنند.

محمدجواد حق‌شناس نامزد پنجمین دوره شورای شهر تهران در کانال تلگرامی خود نوشت که به پویش مردمی انتخابات بدون پوستر میپیوندم و از نامزدهای شورای شهر هم دعوت می‌کنم برای تحقق شورای پاک و شهر پاک به این پویش بپیوندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.