رسانه های یونان مدعی شدند؛

انصاری‌فرد انتظارها را برآورده نکرد/ المپیاکوس مهاجم ناتینگهام فارست را می خواهد

بنا بر ادعای رسانه های یونانی با توجه به عملکرد دور از انتظار انصاری فرد، باشگاه المپیاکوس تصمیم دارد مهاجم یونانی تیم ناتینگهام فارست را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بنابر نوشته سایت رادیو ورزش یونان پس از این که  کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی  المپیاکوس انتظارات کادر فنی این تیم را برآورده نساخت، قهرمان این فصل لیگ یونان تصمیم دارد برای فصل آینده خط حمله خود را تقویت کند،یکی از بازیکنان مدنظر این تیم آپوستولوس ولیوس، مهاجم  یونانی ناتینگهام فارست است.
این سایت نوشته است: ولیوس در آستانه بازگشت به لیگ یونان به همراه المپیاکوس است.
 المپیاکوس به احتمال زیاد برای جذب آپوستولوس ولیوس، مهاجم 25 ساله تلاش خواهد کرد. انتظار می رود این مهاجم یونانی که تابستان سال گذشته میلادی به تیم انگلیسی ناتینگهام فارست پیوسته و در 31 بازی 6 گل به ثمر رسانده به وطنش برگردد.
این مهاجم پیش از ترک ایراکلیس و رفتن به ناتینگهام فارست هم در فهرست خرید المپیاکوس قرار داشت.
این سایت در ادامه این خبر آورده است: طبق شواهد آپوستولوس ولیوس در فصل آینده یکی از چهار مهاجم تیم المپیاکوس و بازیکن اصلی خط حمله  این تیم پس از فروش براون ایدیه به لیگ چین خواهد بود.
 کریم انصاری‌فرد  انتخاب اصلی تیم المپیاکوس در خط حمله است اما انتظارها را برآورده نکرد.پیش بینی می شود کاردوزو، مهاجم 34 ساله نیز از سوی باشگاه المپیاکوس حفظ نشود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار