وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا؛

علي هاشمي: ١٠ روز قبل مسابقه مصدوم شدم اما شرايطم خوب است

وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: ١٠ روز قبل مسابقه مصدوم شدم و در اين مدت كارهاي درماني ام را انجام دادم و به ٨٠ درصد آمادگي ام رسيدم.

علي هاشمي: ١٠ روز قبل مسابقه مصدوم شدم اما شرايطم خوب استعلی هاشمی ملی پوش وزنه برداری درخصوص رقابت های قهرماني آسيا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار كرد: تا به امروز که سطح مسابقات قهرمانی آسیا خوب بوده، اين  دوره از مسابقات مثل رقابت های جهانی و المپيک نيست اما شرکت کنندگان در ترکمنستان وزنه های خوبی را ثبت کرده اند.

وزنه بردار دسته ١٠٥ كيلوگرم کشورمان در خصوص مصدومیتش تصريح كرد: ١٠ روز قبل بدشانسی برای من اتفاق افتاد و عضله چهار سر من پاره شد. در اين مدت كارهای درمانی انجام دادم و خدا را شكر توانستم خودم را به مرز آمادگی  ٨٠ درصد برسانم. تمام تلاشم را مي كنم تا در مسابقه عملكرد بهتری را از خودم  ارائه دهم.

وی در خصوص اینکه به تازگی به وزن 105 کیلوگرم انتقال یافته است؛ تاکید کرد: به تازگی وارد اين وزن شده ام و آغاز کارم در ١٠٥ كيلو خوب بوده اما تغيير وزن نياز به زمان و مراقبت بيشتری دارد. وقتی به وزن بالاتر انتقال پیدا می کنی، درصد آسيب ديدگی بيشتر مي شود و بايد مراقب باشيم. من هم زير نظر كادر فنی تمريناتم را انجام مي دهم تا بتوانم با بهترين شرايط كارم را در اين وزن ادامه بدهم.

هاشمی در خصوص حضور محمدرضا براري در دسته 105  كيلوگرم، رقابت های قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: من و محمدرضا براری با هم رفيق هستيم. او از با تجربه های اين وزن است و مطمئنم كه از تجربه های او به خوبی استفاده خواهم كرد تا بتوانيم مدالی خوب برای ايران كسب كنيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار