مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا-ترکمنستان

براری: مردم دعا كنند با مدال طلا به ايران برگردم

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: تمام تلاشم را مي كنم مثل سال گذشته با مدال طلای آسيا به ايران برگردم.

براری: مردم دعا كنند با مدال طلا به ايران برگردم
محمدرضا براری وزنه بردار دسته ١٠٥ كيلوگرم ايران درخصوص رقابت های قهرمانی آسيا در تركمنستان به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار كرد: امسال در مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا ورزشكاران خوبي در مسابقات حاضر شده اند. در دسته های قبلی كه مسابقات برگزار شده وزنه های خوبی ثبت شد و نماينده های ايران نيز خوب كار كرده اند. این موضوع نشانگر آن است كه مسابقات كيفيت بالايی دارد.

وی در خصوص آمادگی خود در این دوره از رقابت ها عنوان داشت: بعد از المپيک چند ماه استراحت كردم تا ريكاوری كنم و ٤٥ روز است كه برای اين مسابقات تمرينات را شروع كرده ام. هنوز به آمادگی مورد نظرم نرسيدم اما باز هم شرايطم خوب است. بهتر از دوره گذشته هستم و اميدوارم بتوانم وزنه های خوبی ثبت كنم.

وزنه بردار دسته ١٠٥ كيلوگرم ايران درباره رقيبانش گفت: حريفان زيادی در اين دسته دارم كه اجازه نمی دهند خيلي ساده مدال طلا را بگيرم. وزنه بردار ازبكستان حريف اصلی من است و قزاقستان و كره هم ورزشكاران خوبی دارند. مردم دعا كنند كه مسابقات قهرماني آسيا را مثل سال قبل با مدال طلا تمام كنم.

براری تاکید کرد: در اين مدت تلاش كردم تا به ركوردهای خوبی برسم. زمان كافی نداشتم تا به ركوردهای جهانی ام نزديک شوم اما ركوردهای آسيايی ام را زده ام و اميدوارم در مسابقات نيز بهترين عملكرد را داشته باشم.

وی در پايان با اشاره به حضور علي هاشمي در دسته 105 کیلوگرم خاطرنشان کرد: من و هاشمی باهم رفيق هستيم. ايران هميشه در سنگين وزن دو نماينده داشته كه اين پتانسيل وزنه برداری ايران را نشان می دهد. وی به تازگی وارد اين وزن شده و شرايط خوبی دارد. ما مثل دو برادر هستيم و در روز مسابقه كنار هم تلاش خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.