شیراز؛

برگزاری جشن تكليف بیش از 400 دانش آموزان پسر مدارس عشاير کشور در شیراز

جشن تكليف بیش از 400 دانش آموزان پسر مدارس عشاير کشور در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد نظری معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش فارس در مراسم افتتاحیه اولین دوره آموزشی و جشن تکلیف دانش آموزان پسر عشایر سراسر کشور که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش عشایر کشور در اردوگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، گفت: عشایر  افرادی مستعد و با فرهنگ هستند که الگوی وفاداری و قدرشناسی برای همه ما می باشند.
 
نظری افزود: اولین دوره آموزشی دانش آموزان پسر مکلف عشایر کشور در مدت چهار روز و در راستای اهداف نظام تعليم وتربيت، اجرايی نمودن منويات  مقام معظم رهبری و توسعه وتعميق فرهنگ اقامه نماز در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: دراین برنامه  بیش از 400 تن از دانش آموزان پسر مكلف دوره متوسطه اول عشایر استان های اصفهان، چهارمحال بختیاری، خوزستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، یزد و فارس حضور دارند.
 
نظری اظهار داشت: در کنار برنامه جشن تکلیف این دانش آموزان، کارگاه های آموزشی با عناوین تولد معنوی، بهار بندگی، صحت قرائت نماز، احكام ، آشنايی با تقليد و مرجعيت، نشاط و شادابی، نجوم و قبله شناسی و فرهنگ تشکربرای دانش آموزان شرکت کننده برگزار خواهد شد.
 
وی بیان کرد: زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) و بازدید از بناهای تاریخی و فرهنگی از جمله تخت جمشید، حافظیه، سعدیه نیز از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این دانش آموزان است.
 
گفتنی است این  مراسم از هفتم تا 10 اردیبهشت دراردوگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار