ملی پوش وزنه برداری کشورمان:

تلاش می كنم يک مدال خوشرنگ بگيرم

ملی پوش دسته ٩٤ كيلوگرم ايران گفت: سال قبل در رقابت های قهرمانی آسيا به مدال نقره دست یافتم، تلاشم را می كنم تا فردا نيز يک مدال خوشرنگ بگيرم.

تلاش می كنم يک مدال خوشرنگ بگيرمسید ايوب موسوی وزنه بردار دسته ٩٤ كيلوگرم کشورمان درخصوص آمادگی خود در رقابت های قهرمانی آسيا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار كرد: خدا را شكر چهار ماه تمرين سنگين داشتم و برای اين مسابقات كاملا آماده ام. زير نظر كادر فنی تلاش كردم تا با بهترين شرايط در اين رقابت ها روی تخته بروم. 

ملي پوش وزنه برداری ايران با اشاره به حريفانش گفت: در دسته 94 کیلوگرم  6 رقيب دارم، در ميان حريفانم ازبكستان و چين شرايط بهتری دارند. سطح مسابقات تا به الان خیلی بالا بوده  و در اوزان پایین وزنه های خوبی به ثبت رسید. مطمئنا فردا کار سختی را پیش رو خواهم داشت.

موسوی با اشاره به حضور یک تیم جوان در مسابقات، گفت: هرچقدر وزنه برداران جوان در اردوها ادامه دار باشد، مطمئناً آنها با آمادگی بيشتری كارشان را ادامه می دهند و رشد بيشتری خواهند داشت. چشم انداز فدراسيون المپيک ٢٠٢٠ توکیو است و حضور مستمر اين جوانان در تيم ملی هم می تواند در روند رشدشان تاثيرگذار باشد.

وی در پاسخ به اين سوال كه آيا در اين رقابت ها مدال می گيرد؟ بيان كرد: سال قبل در رقابت های قهرمانی آسيا در تاشکند ازبکستان در دسته 85 کیلوگرم، به مدال نقره دست یافتم و در جام فجر سوم شدم. حالا تمام تلاشم را می كنم تا فردا نيز يک مدال خوشرنگ بگيرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار