اصفهان؛

تبعیت از ولایت فقیه و انقلابی گری از شاخصه‌های شهید مطهری است

مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: تبعیت از ولایت فقیه و انقلابی گری از جمله شاخصه‌های استاد شهید مرتضی مطهری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت  الاسلامشمس‌الدین احمدی امروز  به مناسبت هفته آموزش عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج(7 تا14 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران افزود: این شهید والامقام یک چهره انقلابی موثر برای انقلاب اسلامی بود.

وی، با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: شاخص انقلابی گری که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید فرموده اند، تعبد به اسلام، خدمتگزاری برای مردم و توانمند بودن در مارموریتهای محوله از دیگر ویژگیهای بارز آیت الله شهید مطهری بود.

به‌گفته‌وی،شهید مطهری عالم متفکر و فیلسوفی زمان شناس، دشمن شناس و وظیفه شناس بود که از این شهید والامقام اسطوره‌ای با تفکر راه گشا برای نظام ساخت.

مسوول نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، دستاوردها و ارزشهای آن، جهاد در راه خدا و گسترش حاکمیت قانون خدا در جهان

را از وظایف عقیدتی سیاسی بسیجیان برشمرد و گفت: بسیج به عنوان بازوی ولایت فقیه است.

حجت الاسلام احمدی،تصریح‌کرد: بسیجیان سربازان شجاع و پا به رکاب ولایت فقیه هستند که در همه عرصه‌ها یار و یاور انقلاب می‌باشند.

شایان ذکر است:هفتم تا چهاردهم اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته آموزش های عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج نامگذاری شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.