اعلام مصوبات جلسه کمیته داوران فدراسیون کشتی

مصوبات آخرین جلسه کمیته داوران که هفته جاری در محل فدراسیون کشتی برگزار شد اعلام گردید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1- برای انتخاب داور برترسال، بر مبنای شاخص های قابل اندازه گیری که از سوی اعضای کمیته داوران مطرح خواهد شد ، برترين داور سال فني، از ميان داوران برتر،  طبق آرا عمومی علاقمندان به كشتي،  انتخاب مي گردد. اين موضوع در جلسه آینده اعضاء کمیته داوران نيز مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

2- مقرر گردید داورانی که در کلاس تئوری اتحادیه جهاني، نمره قبولي کسب نموده اند، طبق شماره دفترچه، برمبناي نوبت نزديكتر به آخرين داور اعزامي در جدول ذيربط، بر اساس تعداد تشک، در هر مسابقه معرفي شده از سوي اتحاديه جهاني كشتي که در آن كلاس ارتقاء برگزار می گردد، با هزینه فدراسیون اعزام گردند. مازاد بر این تعداد، داوراني که موفق به کسب نمره قبولي در کلاس های تئوری اتحاديه شده باشند، مي توانند با هزینه شخصی به کلاس هاي عملي  فوق الذکر اعزام شوند.

3- مقرر گردید داورانی که در کلاس تئوری قزاقستان شرکت ننموده اند، مي توانند در کلاس تئوری که مقرر است در ایران برگزار گردد شرکت كنند.

4 -مقرر گرديد داورانی که قضاوت مسابقات لیگ را به عهده دارند شامل؛ سرپرست فنی (داور درجه یک)، دو داور درجه یك ، یک داور درجه دو و یک داور درجه سه، باشند. 

5-مقرر گردید از داوران 1S بنابه ضرورت در مسابقات لیگ استفاده شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار