اصفهان؛

استان اصفهان یک استان بسیار مهم برای بسیج کارگری است

رئیس سازمان بسیج کارگری گفت: استان اصفهان یک استان بسیار مهم برای بسیج کارگری است چرا که 6 هزار و 400 شهید از قشر بسیج کارگری مربوط به این استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد ابراهیم کریمی  امروز در مراسم بزرگداشت بسیج کارگری اظهار کرد: یکی از یادواره‌های شاخص شهدای بسیج کارگری در استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: استان اصفهان یک استان بسیار مهم برای بسیج کارگری است چرا که 6 هزار و 400 شهید از قشر بسیج کارگری مربوط به این استان است.

رئیس سازمان بسیج کارگری تصریح کرد: عبدالحسین برونسی یک شهید شاخص از قشر بسیج کارگری است و روزی که این شهید تشییع شد آن روز به عنوان بسیج کارگری نام‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه در طول 8 سال دفاع مقدس در بین همه شهدا، شهدای شاخصی وجود داشتند، ادامه داد: در سال 96 از بین 32 استان کشور، شهید علی رضائیان از کل شهدای قشر بسیج کارگری با داشتن خصلت‌های بسیار نکو انتخاب شد تا به جامعه به ویژه جامعه کارگری معرفی شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قرار است در همایش‌ها و تجمعات گسترده‌ای که در استان‌های مختلف کشور بسیج کارگری برگزار می‌کند، مستند و کتاب‌های مربوطه به شهید علی رضائیان زینت‌بخش آن مجالس باشد تا اقشار مختلف به ویژه قشر کارگر با بهره‌گیری از سیره و اخلاق این شهید بتوانند مسیر کمال را بهتر طی کنند.

رئیس سازمان بسیج کارگری با اشاره به اینکه انتخابات بسیار بزرگی را در پیش داریم، گفت: قطعاً حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار مهم است که در کنار این موضوع باید به انتخاب آگاهانه که آن هم بسیار مهم است توجه کنیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سال 90 ابراز کرد: مقام معظم رهبری 6 سال پیش فرمودند دستگاه‌های دولتی باید عزم جزم داشته باشند تا جز تولیدات داخلی هیچ‌چیز دیگری در کشور مصرف شود یعنی واردات محصولاتی که مشابه داخلی دارد، مطلقاً ممنوع شود اما این موضوع تحقق نیافت و در حال حاضر در این رابطه دچار عقب‌ماندگی هستیم.

کریمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی، گفت: با عنایت به فرمایشات رهبر انقلاب جایی که ما توان تولید داخل داریم باید کالای مشابه خارجی آن را در آن منطقه حرام اعلام کنیم؛ این فرمان بار را برای دولتمردان سنگین‌تر می‌کند که برای تحقق نیاز به اراده قوی دولتمردان دارد.

وی با بیان اینکه اگر همه با مقام معظم رهبری هم‌نوا شنوند، حقیقتاً اقتصاد مقاومتی عملیاتی می‌شود، ادامه داد: شهدا هم از جان خود طبق اخلاص گذشتند که ما اکنون در اقیانوس امنی زندگی می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری اضافه کرد: اگر بخواهیم همه مشکلات حل شود، تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید ملی مهم‌ترین راه‌حل است که بسیج کارگری در سال 96 مهم‌ترین اولویت خود را اول اقتصاد مقاومتی در مرحله بعد مبارزه با کالای قاچاق قرار داده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با مبارزه با کالای قاچاق گفت: می‌گویند دستگاه‌های تشخیص کالای قاچاق را در کشور نداریم باید دستگاه‌ها را بسازیم و یا حتماً آن‌ها را خریداری کنیم، که ما توان تولید داخلی داریم فقط باید قدرت و مطالبه را با یک همت جمعی بالا ببریم.

کریمی در پایان گفت: امیدواریم با یاد خون شهدا در سال 96 توفیقی پیدا کنیم که سرافرازانه انتخابات پیش رو را پشت سر بگذاریم و نشان‌های تحقق اقتصاد مقاومتی را در سال جاری در این کشور پیاده‌سازی کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.