زاهدان؛

پیام تسلیت مقامات کشوری در خصوص شهدای مرزبانی میرجاوه

معاون اول رییس جمهور و وزیر امور خارجه و جمع دیگری از مقامات کشوری و استانی در پیام هایی جداگانه شهادت فرزندان شجاع ملت ایران در منطقه میرجاوه را تسلیت گفتند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون اول رییس جمهور و وزیر امور خارجه و جمع دیگری از مقامات کشوری و استانی در پیام هایی جداگانه شهادت جمعی از فرزندان شجاع ملت ایران در منطقه میرجاوه را تسلیت گفتند.

تسلیت معاون اول رئیس جمهور  و وزیر امور خارجه در پی شهادت مرزبانان منطقه میرجاوه
 معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی شهادت جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران در اقدام تروریستی اشرار مسلح در منطقه میرجاوه استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت. 

اسحاق جهانگیری با صدور پیامی شهادت جمعی از سربازان و افسران نیروی انتظامی در مرز میرجاوه را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و انا الیه راجعون
  
شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست اشرار مسلح در منطقه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به لقاء الله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد. ملت قدرشناس ایران همواره از مرزبانان غیور و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنان شان از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد. 

تروریست های وابسته و مزدوران وطن فروش بدانند که نمی توانند با انجام این دست از اقدامات ضد انسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیر انسانی و نفرت انگیز را به سزای اعمال ننگین شان می رساند.

 ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده های داغدار این عزیزان، همرزمان آنها در نیروی انتظامی و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت دارم. 

وزیر امور خارجه:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر اندوهبار شهادت جمعی از فرزندان ملت و مرزبانان شجاع و مظلوم کشور بدست اشرار مسلّح را تسلیت می گویم. 

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان این جنایت، اطمینان می دهم دستگاه دیپلماسی کشور از هیچ کوششی برای پیگیری موضوع از مجاری دیپلماتیک و تنبیه تروریست های شرور فروگذار نخواهد کرد.

محمد جواد ظریف

تروریست ها سرسپرده اسرائیل وامریکا

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان شهادت جمعی از مرزبانان غیور و خدوم را تسلیت گفتند.
روابط عمومی استانداری، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی شهادت جمعی از مرزبانان غیور و خدوم را در میرجاوه تسلیت گفتند.
 
در این بیانه آمده است:
 
بِسْـــــــمِ رَبِّ الْشُّهـَــــــداءِ وَ الْصِـــــــدِّیقین

عزت،‌ سرافرازی ، استقلال و امنیت سرزمین ایران اسلامی عزیز همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان نظام بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، غیرت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است. 

شهادت مظلومانه جمعی از مرزداران خدوم و جان برکف نیروی انتظامی در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی میرجاوه استان سیستان و بلوچستان موجب تأسف و تألم گردید ، بدون تردید اقدامات كور و غيرانساني ايادي و تروریست های سرسپرده صهيونيزم خشم و انزجار ملت آگاه كشورمان از دشمنان قسم خورده خود را مضاعف نموده و خون مطهر شهيدان انسجام ، عزت و سربلندي بيشتر  نظام جمهوری ايران اسلامي را در تمامي عرصه ها ضامن بوده و خواهد بود.

امنیت و آرامش امروز استان سیستان و بلوچستان، حاصل شعور مردم با تکیه بر توان حاصل از اقتدار ، فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای امنیتی ، نظامی و انتظامی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه استان مهیا شده است و راه را بر رویش بذر آلوده ضد منافع مردم غیر ممکن خواهد ساخت.

اينجانبان ضمن محكوم كردن اين اقدام ددمنشانه، شهادت مرزبانان غيور و مجاهدان عرصه هاي نبرد نور عليه ظلمت كه جان خود را خالصانه فداي امنيت ملت كردند را به رهبر معظم انقلاب اسلامي( مدظله العالی) ، مردم شریف و شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان و بویژه خانواده شهدای معزز تسليت عرض نموده و برای بازماندگان و خانواده های این شهیدان والامقام صبر جمیل و اجر جزیل از خدای متعال مسئلت می نماییم . 

 آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان                
علی اوسط هاشمی  استاندار سیستان و بلوچستان

شهردار زاهدان طی پیامی شهادت تعدادی از مرزبانان غیور میهن اسلامی را تسلیت گفت

در بخشی از این پیام آمده است:

«بسم رب شهداء والصدیقین»
خبر شهادت جمعی از مرزبانان جان برکف میهن اسلامی موجی از  تاثر و تألم را به همراه داشت. 
بار دبگر عناصر خودفروخته  و عمال دست نشانده استکبار با به شهادت رساندن جمعی از  حافظان ابن مرز و بوم سرسپردگی خود را به اربابان جنایتکارشان ثابت کردند اما غافل از اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون شهیدان و فداکاری غیورمردان این آب و خاک با صلابت هرچه بیشتر به راه خود ادامه می دهد و همچنان در مقابل هرگونه تعدی و تجاوز با تمام قدرت ایستادگی می کند.

اینجانب ضایعه دردناک شهادت مرزبانان مبهن اسلامی  که برای حفاظت از آرمانهای انقلاب و ایجاد امنیت پایدار جان خود را فدا کردند را به رهبر معظم انقلاب و به ویژه خانواده های داغدیده آنان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال صبر و شکیبایی را برایشان آرزو دارم.

محمد خاشی
 شهردار زاهدان

پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت مرزبانان 

بسمه تعالی 

حادثه دردناک شهادت تعدادی از فرزندان غیور که در پاسداری و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به دست اشرار تروریست به دیدار معبود شتافتند موجب تاثر عمیق اینجانب گردید. امروز کشوراسلامی،  سوگوار جوانان برومندی است که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش ایرانیان به دست گروهک های تروریستی تکفیری، صهیونیستی در خون خود غلطیدند. این ضایعه اسفناک بار دیگر ضرورت هوشیاری همه مردم به توطئه ها و فتنه های تفرقه افکنانه و اختلاف برانگیز دشمنان ملت بزرگوار ایران به ویژه در میان مردم فهیم و نستوه و آگاه منطقه سیستان و بلوچستان را مورد تاکید قرار داد و بر همگان آشکار گردید که  توسعه و آرامش و امنیت این مناطق بزرگترین نگرانی و دغدغه عوامل و مزدوران نظام سلطه می باشد. اینجانب ضمن تسلیت به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده و همرزمان شهدای عزیز و مردم بزرگوار؛ از نیروهای غیور و شجاع قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام حضرت بقیه الله الاعظم(عج) می خواهم با تلاش و مجاهدت مجدانه ضمن مجازات عوامل این حادثه دردناک، این قبیل اقدامات تروریستی را در منطقه ریشه کن کنند و قطعا از مجاری دیپلماسی نیز پیگیر پایبندی کشور همسایه پاکستان به توافقنامه های امنیتی و مرزی خواهیم بود. 

عبدالرضا رحمانی فضلی 
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار