همدان؛

اخذ رأی انتخابات در ۱۲۶ شعبه شهرستان تویسرکان انجام می‌شود

فرماندار تویسرکان از برگزاری انتخابات در شهر تویسرکان به صورت الکترونیکی خبر داد.

اخذ رأی انتخابات در ۱۲۶ شعبه شهرستان تویسرکان انجام می‌شود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند افزود: به طور کلی ۱۲۶ شعبه اخذ رأی برای انتخابات امسال در شهرستان تویسرکان فعالیت می‌کنند.
 
وی افزود: 569 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان تویسرکان ثبت نام کردند که از این تعداد 72نفر در شهر تویسرکان، 15نفر در سرکان، 7 نفر در فرسفج، 349 نفر در بخش مرکزی و 211 نفر در بخش قلقلرود بوده‌اند.
 
وی اظهار داشت: در شهر تویسرکان 2 انصرافی داشته‌ایم و پس از بررسی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی و هیئت نظارت شهرستان یک نفر در شهر تویسرکان به دلیل کمبود مدارک و عدم استعفا از یگان نظامی و یک نفر در فرسفج به دلیل ردصلاحیت از استعلام مراجع چهارگانه ردصلاحیت شدند و مابقی کاندیداها همه تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت 126 شعبه اخذ رأی در انتخابات امسال گفت: از این تعداد 31 شعبه در فرسفج و بخش قلقلرود، 95 شعبه در شهرهای تویسرکان، سرکان و روستاهای بخش مرکزی است.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه برای برگزاری انتخابات تنها مر قانون را درنظر داریم، افزود: به همه عوامل اجرایی تأکید شده با بی‌طرفی کامل امانتدار رأی مردم باشند و همه در این راستا حرکت می‌کنیم.

مومیوند با اشاره به شروع زمان تبلیغات ریاست جمهوری بیان کرد: از تمامی طرفداران محترم کاندیداهای ریاست جمهوری در شهرستان درخواست داریم پایبند به قانون باشند.

فرماندار شهرستان تویسرکان تصریح کرد: خود کاندیداهای محترم شوراهای اسلامی شهرها و طرفداران این عزیزان نیز پایبندی به قانون را داشته باشند تا بتوانیم در فضایی آرام و در خور شأن مردم عزیز انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کاندیداهای محترم شوراها نباید به تخریب یکدیگر بپردازند و همچنین تبلیغات زودهنگام نداشته باشند، گفت: با متخلفان برخورد و اعمال قانون می‌شود.

مومیوند از پیگیری تخلفات انتخاباتی توسط هیئت نظارت، اجرائی و بازرسی خبر داد و افزود: پلیس فتا نیز برای بررسی تخلفات انتخاباتی در فضاهای مجازی فعال است و با متخلفان برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.