قسمت ششم از گزارش‌های باشگاه هواداری؛

جشنواره جهانی فیلم فجر توان رقابت با جشنواره فیلم فجر را دارد

نظم برگزاری برخی از قسمت‌های جشنواره جهانی فیلم فجر از جشنواره فیلم فجر مناسب‌تر است.

جشنواره جهانی فیلم فجر توان رقابت با جشنواره فیلم فجر را دارد
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز ششم جشنواره جهانی فیلم فجر اعضای باشگاه هواداران جشنواره از روند کلی برگزاری جشنواره ابراز خرسندی می‌کردند و کیفیت این رویداد سینمایی را در سطح قابل قبولی دانستند.   

در این رابطه برخی از هواداران به این موضوع اشاره کردند که نظم برگزاری و کیفیت فیلم‌های حاضر در جشنواره نسبت به سال قبل، بهبود یافته است و جشنواره جهانی فیلم فجر توان رقابت با جشنواره فیلم فجر را پیدا کرده است.

همچنین هواداری از اینکه می‌تواند بلیت فیلم مورد نظرش را به صورت تکی خریداری کند، رضایت داشت و تأکید کرد: نظم برگزاری برخی از قسمت های جشنواره جهانی فیلم فجر از جشنواره فیلم فجر مناسب‌تر است. البته هواداری دیگر به پر شور نبودن جشنواره جهانی و سالن های خالی آن انتقاد کرد و افزود که تماشای فیلم در کنار یکدیگر است که جذاب می‌شود.  

یکی از هواداران نیز از نمایش دوباره فیلم های برتر سینمای ایران که بازسازی شده اند حمایت کرد و افزود که این کار حال و هوای خوبی به جشنواره جهانی فیلم فجر داده است.
 
همچنین هواداری بر این موضوع تأکید کرد: حضور فیلم‌های برتر سینمای جهان به اعتبار جشنواره جهانی فیلم فجر افزوده است.
 
البته هواداری دیگر به این موضوع اشاره کرد که فیلم‌های حاضر در این جشنواره نه آنقدر خوب هستند و نه آنقدر بد؛ بلکه بیشتر فیلم ها در سطح متوسط قرار دارند. اما فیلم‌های این دوره نسبت به جشنواره در سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است که قابل ارتقا نیز است.   
 
گزارش از مسعود وثوقی  
 
 
 
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.