پس از کسب مقام پنجمی مسابقات وزنه برداری آسیا

بهروزی: هدفم کسب مدال جهانی است

جابر بهروزی ملی پوش دسته 77 کیلوگرم وزنه برداری کشورمان اعتقاد دارد؛ شروع خوبی در دسته 77 کیلوگرم داشتم و هدفم کسب مدال جهانی است.

بهروزی: هدفم کسب مدال جهانی استجابر بهروزی ملی پوش دسته 77 کیلوگرم تیم وزنه برداری بزرگسالان کشورمان، پس از کسب جایگاه پنجمی در رقابت های قهرمانی آسیا ترکمنستان، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصریح کرد: تقریباً 12 روز پیش در تمرینات از ناحیه کمر با آسیب دیدگی مواجه شدم، از این رو 9 روز تمرین نکردم. سپس با سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی چند روزی در ترکمنستان تمرینات سبک خود را برای مسابقات ادامه دادم. خدا را شکر می کنم که امروز کمرم زیاد اذیت نکرد و توانستم در حرکت دوضرب نیزبا موفقیت به کار خود پایان دهم.

وی ادامه داد: مسابقات از هر لحاظ برای من غیر قابل پیش بینی بود، ابتدا به دلیل مصدومیت کمرم و سپس حضور حریفان قدرتمند در دسته 77 کیلوگرم، که رقیب چینی رکورد مجموع 355 کیلوگرم را در این مسابقات به ثبت رساند.

ملی پوش وزنه برداری کشورمان در خصوص عملکردش در این رقابت ها تاکید کرد: آغاز کارم کمی استرس داشتم و در حرکت نخست وزنه 142 کیلویی را نتوانستم مهار کنم ولی در 5 حرکت بعدی توانستم وزنه ها را با موفقیت به ثبت برسانم. برهمین اساس از عملکردم در دسته 77 کیلوگرم راضی بودم.

بهروزی در خصوص ورود به دسته 77 کیلوگرم اظهار داشت:  حدود 5 ماه است به دسته 77 کیلوگرم انتقال پیدا کرده ام و در این وزن رضایت کادر فنی را جلب کردم. من در سال 2013 قهرمان آسیا شده بودم و هدفم در دسته 77 کیلوگرم کسب مدال جهانی در مسابقات پیش رو است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار