دبیرکل جبهه مردمی جهادگران:

در تهیه لیست‌های انتخابات شوراها، تخصص جای خود را به سهم خواهی داده است/ مدیریت شهری از سیاست زدگی رنج می‌برد

دبیرکل جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی با بیان این که مدیریت شهری از سیاست زدگی رنج می‌برد، گفت: در تهیه لیست‌های انتخابات شوراها، تخصص جای خود را به سهم خواهی داده است.

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ وهاب عزیزی دبیرکل جبهه مردمی جهادگران درباره تهیه لیست انتخاباتی شوراها اظهار کرد: جبهه مردمی جهادگران بدون معامله و "زد و بند" با هیچ گروهی، لیست نامزدهای انتخابات شوراهای خود را بر اساس نیازهای اصلی مدیریت شهری و کاملا تخصصی معرفی می‌کند. 

وی با تاکید بر این که نباید اجازه دهیم منافع گروه‌ها و افراد زیاده طلب بر منافع مردم غلبه کند، اظهار کرد: لیست تخصصی جهادگران فقط برای آبادانی و توسعه زیرساخت‌های شهر معرفی می‌شود. 

دبیرکل جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی همچنین با یادآوری ضرورت انتخاب اصلح گفت: همه بزرگان و اندشمندان توصیه می‌کنند که هیچ وقت بر اساس خشم و هیجان تصمیم نگیرید برای این که در چنین مواقعی تصمیم‌های اشتباه و غیر اصولی می‌گیریم. 

عزیزی تصریح کرد: افراد فرصت طلب هم این نکته را خوب می‌دانند و موقع انتخابات هیجان و خشم مردم را تحریک می‌کنند و قدرت تصمیم گیری درست و هوشمندانه را از آن‌ها می‌گیرند و نتیجه این می‌شود که قدرت و ثروت کشور همیشه بین یک عده‌ای خاص دست به دست می‌شود و نخبگان جامعه هیچ وقت فرصت پیدا نمی‌کنند در سازندگی و بالندگی ایران ایفای نقش کنند. 

عزیزی گفت: برای حل مشکلات کشور بایستی از فضای خشم و هیجان بیرون بیاییم و بر اساس تشخیص درست خودمان به افراد سالم و متخصص رای بدهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.