کرمان؛

برنامه‌های سفر دکتر روحانی به کرمان

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان کرمان گفت: دکتر حسن روحانی در چارچوب سفرهای انتخاباتی خود روز شنبه نهم اردیبهشت میهمان مردم کرمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمدعلی کریمی  افزود: این سفر جزو اولین سفرهای انتخاباتی وی است که به صورت یک روزه انجام می‌شود.
وی بیان کرد: دکتر روحانی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه در سالن تلاش کرمان با اعضای ستاد‌ها و حامیان خود در کرمان دیدار و سخنرانی می‌کند که انشاءالله شاهد حضور جمعیت پرشور در این مراسم باشیم.
وی گفت: به همین منظور ستاد ویژه‌ای برای این سفر تشکیل شده است که کارهای مربوط به سفر را پیگیری می‌کند و همه ستادهای ما در سراسر استان کرمان به همین منظور مشغول به فعالیت هستند.
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کرمان افزود: ستادهای انتخاباتی روحانی برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از ۲ هفته پیش آغاز به کار کرده و گام اول برای تشکیل ستاد‌ها برداشته شده است.
وی گفت: معاونت شهرستان ها، شورای اطلاع رسانی و تبلیغات، معاونت اقشار و تشکل ها، ستاد بانوان، ستاد جوانان و کمیته پشتیبانی از ارکان ستاد انتخاباتی در استان کرمان هستند که هر کس با هر علاقه‌ای می‌تواند با ستاد همکاری کند.
وی بیان کرد: دفتر ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در کرمان ضلع شرقی پارک نشاط در خیابان سعدی واقع است و مردم می‌توانند با مراجعه به این دفاتر با ستاد همکاری و دکتر روحانی را همراهی کنند.
کریمی افزود: ارکان‌های ستاد در کرمان و شهرستان‌ها تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند که امیدواریم با قوت به پیش برود تا با حضور و مشارکت حداکثری مردم، انتخابات طبق منویات مقام معظم رهبری و بزرگان نظام برگزار شود.
وی با اشاره به دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب در روز عید مبعث گفت: ایشان فرمودند: بزرگترین مظهر حضور مردم برای تعیین سرنوشت، انتخابات است و واقعیت این است نماد بارز و مهمی برای مردم سالاری دینی است.
وی گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم برای همه ستادهای انتخاباتی مهم و پشتوانه بسیار محکمی برای حرکتی است که نظام انتخاب کرده است.
رئیس ستاد روحانی در استان کرمان تصریح کرد: در کنار هدف پیروزی دکتر روحانی، ما هدف بزرگ دیگری داریم که بسیج مردم و ایجاد شور و نشاط میان مردم برای حضور در انتخابات در روز ۲۹ اردیبهشت است.
وی گفت: امروز در کنار مسئولیت‌های ستاد، رسالت دیگری تعریف شده و آن تلاش برای اجماع و حضور حداکثری همه نیروها، دیدگاه‌ها و همه سلایقی است که به خط مشی دولت و آقای روحانی علاقه‌مند هستند.
وی افزود: همانطور که دکتر روحانی در سفر چند روز قبل خود به استان قزوین بیان کرد در این دوره رای به رئیس جمهوری، رای به نفر و فرد نیست بلکه رای به مسیر و یک راه است و انشاءالله مردم با حضور خودشان این مسیر و راه را تایید کنند و روند دولت در چهار سال گذشته و موفقیت‌ها تکمیل شود و در پایان کار کارنامه قابل قبولی داشته باشند.
کریمی بیان کرد: در تشکیلات ستاد روحانی در استان کرمان شورای اطلاع رسانی، تبلیغات و تولید محتوا تشکیل شده است و به فضای مجازی توجه ویژه صورت گرفته و با توجه به اینکه در چهار سال گذشته صدا و سیما در انتقال موفقیت‌های دولت همکاری لازم را نداشته است تکیه ما بر رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.