سنندج؛

وقوع 80 مورد آتش سوزی در آبیدر سنندج طی سال گذشته

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: سال گذشته 80 مورد آتش سوزی در آبیدر رخ داد که بسیاری از این آتش سوزی ها قبل از گسترش خاموش شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رامین اسد نژاد مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج امروز در جلسه پیشگیری از وقوع آتش سوزی در آبیدربا بیان اینکه هیچ کدام از آتش سوزی های آبیدر عامل طبیعی ندارد گفت: تمامی آتش سوزی های رخ داه در آبیدر بر اثر بی احتیاطی شهروندان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ماهیت کاری این سازمان به گونه ای است که شهروندان در نخستین اقدام در زمان وقوع بروز حوادث با سامانه 125 تماس می گیرند گفت: زمان در هنگام بروز حوادث نقش تاثیرگذاری دارد و زمان طلایی زمانی است که ما بتوانیم به موقع در محل حادثه حضور پیدا کنیم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار کرد: بر قرار کردن ارتباط با آتش نشانان در زمان بروز آتش سوزی بویژه در آبیدر در مدیریت حادثه تاثیر بسزایی دارد اما متاسفانه قسمتی هایی از آبیدر نقطه کور است و نمی توان با تلفن همراه و یا بی سیم با همکاران ارتباط برقرار کرد.
به گفته وی سال گذشته قریب به 80 مورد آتش سوزی در آبیدر رخ داد که بسیاری از این آتش سوزی ها قبل از گسترش توسط دیده بان هایی که مستقر بودند خاموش شد.
اسد نژاد گفت: استفاده از تجهیزات مدرن برای اطفاء حریق در مکان های صبع العبور نظیر آبیدر در زمان حادثه بسیار ضروری است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.