قشقاوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سیاست‌های ضد ایرانی حضور ایرانیان مقیم آمریکا در انتخابات را مختل نمی‌کند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری خارج از کشور گفت: دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن و همچنین نمایندگی ایران در سازمان ملل نیویورک برگزاری انتخابات را مدیریت خواهند کرد.

قشقاوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:حسن قشقاوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری خارج از کشور در گفتگو با خبرنگار سیاست‌خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری انتخابات در 30 ایالت آمریکا با توجه به سیاست‌های ضد ایرانی دولت ایالات متحده اظهارداشت: صندوق‌های اخذ رای ما در شهرهای مهم آمریکا که جمعیت زیادی از ایرانیان را در خود جای داده مستقر هستند و دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن و همچنین نمایندگی ایران در سازمان ملل نیویورک برگزاری این انتخابات را مدیریت خواهند کرد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری خارج از کشور تأکید کرد: خوشبختانه ما در هیچ دوره‌ای از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا با مشکلی مواجه نشده‌ایم و ایرانیان مقیم آمریکا همواره در انتخابات شرکت داشته‌اند.

وی همچنین درباره فرمان ترامپ در خصوص منع ورود ایرانیان به آمریکا گفت: این فرمان هیچ خللی در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این کشور ایجاد نمی‌کند؛ چرا که دستور وی هنوز عملیاتی نشده و علاوه بر این مشمول ایرانیانی که مقیم آمریکا هستند نیز نمی‌شود.

اضافه می‌شود که انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان در 103 کشور جهان برگزار شود و از این 103 کشور در 132 سرکنسول‌گری و نمایندگی شعب اخذ رأی خواهیم داشت که در نهایت با 279 صندوق رأی میزبان هموطنان کشورمان در نمایندگی‌ها خارج از کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار