اهواز؛

گردن آویز طلا بر گردن دانش آموز فرنگی کار دزفولی

مدیر آموزش و پرورش دزفول از کسب مدال طلا مسابقات بین المللی کشتی فرنگی کشور در آذربایجان توسط دانش آموز دزفولی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول بیان داشت: مسابقات بین المللی جام جایزه بزرگ کشور آذربایجان برگزار و در این مسابقات امیرحسین خونساری در وزن 50 کیلوگرم موفق شد مدال طلا این رقابت ها را از آن خود نماید.

وی افزود: این مسابقات فروردین ماه در باکو برگزار شد.

جرجانی تصریح کرد: امیرحسین خونساری در حال حاضر در پایه دهم رشته ریاضی فیزیک دبیرستان دوره دوم غیردولتی فرهنگ سما دزفول مشغول به تحصیل است.

حسن مرتضوی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دزفول همچنین از راهیابی 24 هنرجوی دزفولی شامل 15 دانش آموز فنی و حرفه ای و 9 دانش آموز کاردانش به مرحله استانی مسابقات علمی و عملی هنرستان ها خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مسابقات در اسفند ماه 95 برای شاخه فنی و حرفه ای از هنرجویان دختر در رشته های طراحی و دوخت، کودکیاری، نقاشی، گرافیک، حسابداری – بازرگانی و نقشه کشی معماری 7 نفر و از هنرجویان پسر در رشته های صنایع فلزی، مکانیک خودرو، ساخت و تولید، تأسیسات، الکترونیک، ساختمان و نقشه برداری 8 نفر شرکت کردند و برای شاخه کاردانش از هنرجویان دختر در رشته های خیاطی، حسابداری- مالی، تولید محتوای الکترونیکی، امور اداری و نگارگری 6 نفر و از هنرجویان پسر در رشته های جوشکاری، سیستم های صوتی و تصویری و برق صنعتی 3 نفر و در مجموع 24 هنرجو به مرحله عملی استانی راه یافتند که مرحله استانی در فروردین ماه 96 در شهر اهواز برگزار شد.

مرتضوی اظهار داشت: پس از اعلام برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش استان خوزستان، عباس سردنگی از هنرستان کاردانش خوارزمی دزفول در رشته سیستم های صوتی و تصویری به مرحله عملی کشوری این مسابقات راه یافت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش دزفول اذعان کرد: مرحله نهایی مسابقات کشوری پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کاردانش در تابستان 96 به میزبانی استان آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.