بجنورد؛

شرکت بیش از 9 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد

امسال 9 هزار و 512 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در استان شرکت می‌کنند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛، امید رضا دهقان نماینده سازمان سنجش در آزمون کارشناسی ارشد استان گفت : آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان این که از این تعداد ۴ هزار و ۵۰۸ داوطلب زن و ۵ هزار و 4 داوطلب مرد در آزمون به رقابت می‌پردازند ، افزود : این آزمون در دو حوزه دانشگاه بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

دهقان تصریح کرد : باجه رفع نقص کارت آزمون، امروز ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر از ساعت ۱۴ تا ۱۸، در محل هر یک از حوزه‌ها فعال است و در روزهای برگزاری آزمون هم از ساعت ۶ و نیم صبح تا شروع فرایند آزمون فعالیت دارند .

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بجنورد با اشاره به اینکه شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها از ساعت ۷:۳۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۳۰ است، تأکید کرد: درب حوزه‌های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون، بسته خواهد شد و پس‌ازاین زمان، از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی اظهار کرد : نتایج آزمون کارشناسی ارشد در نیمه‌ دوم خردادماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار داده‌ خواهد شد.

گفتنی است : سال گذشته، ۸ هزار و ۶۴۱ نفر از استان در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کردند .

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.