بازیکن شاهین بوشهر:

با این شکست چیزی برای شاهین تمام نشده است

بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با این شکست چیزی برای شاهین تمام نشده و در سه بازی باقیمانده می توانیم با کسب امتیازهای لازم صعود خود به لیگ دسته یک فوتبال کشور را قطعی کنیم.

با این شکست چیزی برای شاهین تمام نشده است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خدابنده لو با بیان اینکه  در دیدار شامگاه سه شنبه برابر شهرداری تبریز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و نتوانستیم از موقعیت های خود به گل دست پیدا کنیم، افزود: بازیکنان شاهین سعی داشتند در همان نیمه نخست کار تیم حریف را با زدن گل های مورد نیاز تمام کنند که شاید محقق نشدن این امر در نیمه نخست موجب فشار روی آنها و در نهایت شکست برابر حریف تبریزی شد.
 
وی بیان کرد: با این شکست چیزی برای شاهین تمام نشده و در سه بازی باقیمانده می توانیم با کسب امتیازهای لازم صعود خود به لیگ دسته یک فوتبال کشور را قطعی کنیم.

خدابنده لو در خصوص قضاوت داور در بازی گفت: داور این دیدار نیز یک پنالتی مسلم را در نیمه نخست برای شاهین نگرفت و در صورت اعلام پنالتی نتیجه این دیدار بدون شک به سود شاهین رقم می خورد، در دیدار برابر نفت و گاز گچساران نیز از داوری متضرر شدیم که امیدواریم در بازی های حساس آینده این اشتباه های داوری دامن گیر تیم شاهین نشود.

وی گفت: در دیدار روز گذشته برابر شهرداری تبریز بازیکنان حریف بیش از حد وقت تلفی داشتند که داور علاوه بر لحاظ کردن وقت اضافه بیشتر در پایان بازی می توانست اندکی زودتر اقدام به دادن کارت زرد برای وقت تلفی آنها کند تا بازیکنان شهرداری تبریز کمتر وقت تلفی کنند.

خدابنده لو یادآورشد: با این حال باید از شکست برابر نماینده تبریز درس عبرت بگیریم و با برد در بازی های آینده و صعود به لیگ دسته یک دل فوتبال دوستان بوشهری به ویژه هواداران شاهین بوشهر را شاد کنیم.

شاهین روز گذشته با پذیرای شکست برابر شهرداری تبریز با 9 امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.