لوپن: خواستار برقراری روابط دوستانه با همه کشورها هستم

نامزد حزب راست افراطی انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه گفت خواستار برقراری روابط دوستانه با روسیه، آمریکا، انگلیس و همه کشورهای جهان است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مارین لو پن، نامزد حزب راست افراطی جبهه ملی فرانسه -که به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافته است- شب گذشته در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد وی مایل است تا مناسبات دوستانه فرانسه را با روسیه، آمریکا و انگلیس و نیز با همه کشورهای دیگر جهان حفظ کند. 

وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «ت اف یک» با بیان این مطلب گفت: «من می‌خواهم با همه کشورهای روابط دوستانه داشته باشیم، با آمریکا با روسیه یا با انگلیس.»

نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه گفت: «مکرون نامزد طبقه الیگارشی (حکومت گروه اندک) و ثروتمندان است، ولی من نامزد همه ملت فرانسه هستم. شاید این بزرگترین تفاوت میان من و مکرون باشد.»

با وجود انتقادات گسترده لو پن از اتحادیه اروپا و قصدش برای برگزاری همه‌پرسی خروج فرانسه از این اتحادیه -در صورت پیروزی در انتخابات- وی تاکید کرد خود اروپا هیچ مشکلی ندارد. 

لوپن افزود :«من ضداروپا نیستم. من می‌خواهم این موضوع را به روشن ترین شکل ممکن بیان کنم. احساسات من مانند یک اروپایی است ولی البته قبل از آن یک فرانسوی هستم و همچنین یک اروپایی.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار