عذیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برپایی بازارچه تولیدات زنان سرپرست خانوار در چهار راه ولیعصر(عج)

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: بازارچه تولیدات زنان سرپرست خانوار با بیش از ۵٠ غرفه در زیر گذر فرهنگی متروی چهار راه ولیعصر (عج) برپا است.

امیر عذیری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: فراهم کردن امکانات لازم به منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق استعداد سنجی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای و اعطای وام در اولویت برنامه های کاری کمیته امداد است و با توجه به اینکه سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری  به (اقتصاد مقاومتی، تولید _ اشتغال) نام گذاری شده از این رو، رویکرد کمیته امداد بر پایه توانمندسازی خانواده ها و ایجاد اشتغال بوده که امسال نگاه ویژه ای به این امر خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۲۶ هزار و ۴۰۰ بازدید از طرح‌های اشتغال در‌ سال ۹۵ انجام شده که حمایت و نظارت بر طرح های خوداشتغالی تا  پنج سال ادامه دارد تا پس از اطمینان از رونق کسب و کار مددجو، افراد از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.

عذیری تأکید کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی دستاوردهای مجریان طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد، ایجاد اشتغال برای مددجویان و خودکفایی آنان و در نهایت نظارت، حمایت و تشویق مددجویان، استقلال مالی و اقتصادی مددجویان تحت حمایت و کاهش وابستگی آن‌ها به این نهاد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: این بازارچه با بیش از ۵۰ غرفه شامل پوشاک، وسایل تزیینی، صنایع دستی و غیره با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی تهران تا ۱۲ اسفند از ساعت ۸ لغایت ۲۰ در گذر فرهنگی اجتماعی متروی چهار راه ولیعصر(عج) دایر است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار