کرمان؛

توزیع کتاب سلام برابراهیم دررفسنجان

امام جمعه رفسنجان از رونمایی کتاب حاج قاسم وتوزیع کتاب سلام برابراهیم در بین مردم رفسنجان وبردسیر خبرداد.

توزیع کتاب سلام برابراهیم دررفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان در جشن بزرگ عید مبعث که در محل امامزاده عباس بخش کوه پنج شهرستان بردسیر برگزار شد گفت: امروز در کنار این جشن بزرگ مبعث و زیارت امامزاده عباس از فرزندان امام موسی بن جعفر شاهد یک کار فرهنگی بزرگ یعنی مطالعه ی کتاب هستیم.
 
وی افزود: کتاب در سبد زندگی ما جای چشمگیری ندارد و متاسفانه سرانه ی مطالعه مردم ایران خیلی پایین است اما به همت جمعی از برادران و به خصوص خواهران در رفسنجان و بردسیر بیش از 20هزار جلد کتاب مربوط به شهدای عزیز که مظهرت عزت و اقتدار ما هستند توزیع شده است و سرانه مطالعه را تا 7برابر بالا برده اند.
 
امام جمعه ی رفسنجان گفت: فرهنگ صفا و اخوت، فرهنگ مجاهدت و مقاومت، فرهنگ کار و تلاش و فرهنگ اخلاق و معنویت چهار کار فرهنگی بزرگی هستند که پیامبر اکرم بعد از بعثت انجام دادند.
 
وی افزود: پیامبر اکرم کوشید تا آمیزه ی دین و سیاست را عینیت بخشید امیدواریم ما ملت قهرمان ایران اسلامی بتوانیم برای همه ی جهان الگو باشیم لذا در 29اردیبهشت امسال با شرکت در حماسه ی بزرگ سیاسی با قصد قربت چشم دشمنان را کور و پشت دشمنان را خواهیم شکست.
 
حجت الاسلام رمضانی پور همچنین به توزیع بیش از 4هزار جلد کتاب از بیانات مقام معظم رهبری درباره خانواده در مراسم اعتکاف امسال در رفسنجان اشاره کرد و گفت با هماهنگی مسئولین ادارات قرار است که تا 8هزار جلد دیگر از این کتاب در بین کارمندان توزیع گردد.
 
وی همچنین از توزیع کتاب سلام بر ابراهیم در بین مردم شهرستان های بردسیر و رفسنجان و سایر شهرستانها خبر داد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار