اصفهان؛

برگزاری مسابقات شنای دختران دانش آموزگلپایگانی

در مسابقات شنا 120 دختر دانش آموزگلپایگانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد شجاعی  امروز در حاشیه اختتامیه مسابقات شنای دانش آموزان دختر شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات با هدف رشد، توسعه و تعالی ورزش شنای شهرستان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش گلپایگان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات 180 دانش‌آموز دختر دعوت شدند که از این تعداد 120 نفر از آن‌ها شرکت کردند، افزود: برای 120 نفر شرکت کننده لوح سپاس و لباس شرکت در مسابقات شنا  و به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

مدیر پایگاه قهرمانی شنای آویسای گلپایگان با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور دانش آموزان دختر در مقطع پیش‌دبستانی تا دوم متوسطه برگزار شد، گفت: شناگران نوجوان در مواد کرال سینه، کرال پشت،  قورباغه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی گفت: در این مسابقات شنا 6 نفر داور، یک نفر سَرداور، یک نفر کمک داور، دو نفر منشی و 6 نفر در بخش انتظامات، صدور احکام و ثبت رکورد همکاری داشتند.

شجاعی با اشاره به اینکه این مسابقات در بخش پسران روز جمعه 8 اردیبهشت ماه در محل استخر شاهد گلپایگان برگزار خواهد شد، بیان کرد: استعدادیابی، تعیین سطح آمادگی و وضعیت جسمانی و فنی شناگران نوجوان و ارزیابی میزان مهارت آن‌ها و برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح کیفی شناگران از اهداف دیگر این مسابقات است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.