یاسوج؛

اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان به مناطق جنگی کردستان

مسوول بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام هنرمندان بسیجی یاسوجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی کردستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ ربیع‌الله اصالت‌فرافزود: 35 نفر از هنرمندان بسیجی یاسوجی به همراه خانواده خود در قالب کاروان نور به مناطق عملیاتی کردستان اعزام می شوند.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: زمان حرکت این کاروان روز چهارشنبه، ششم اردیبهشت بوده و به مدت پنج روز ادامه دارد.

وی توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، تبیین مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری و توسعه فرهنگ شهادت را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردو عنوان کرد.

این مسوول برنامه راهیان نور را مهم‌ترین برنامه و طرح برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بیان کرد و افزود : تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد آمادگی برای مبارزه ب جنگ نرم از مهم‌ترین دستاوردهای راهیان نور است.

اصالت‌فر با اشاره به نقش موثر هنرمندان در توسعه فرهنگ‌های شهادت و مبارزه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، حضور هنرمندان این در مناطق عملیاتی را زمینه‌ای برای مشارکت و تلاش بیشتر برای کار در این حوزه دانست.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنرمندان به مدت پنج روز مهمان مناطق جنگی کردستان بوده و از نزدیک آنها را می‌بینند، گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، یادمان و بازدید از مناطق مختلف جنگی در برنامه این اردو وجود دارد.

وی برگزاری اردوی راهیان نور را برنامه‌ای فرهنگی و موثر بیان کرد و افزود: اردوی راهیان نور فرصتی مناسب برای تقویت روحیه ایثار و ازخودگذشتگی میان اقشار مختلفی است (دانش‌آموزان، دانشجویان، هنرمندان، طلاب و روحانیون) که به این مناطق اعزام می‌شوند.

اصالت‌فر با بیان اینکه کسانی که تاکنون به این اردوها اعزام شده‌اند پس از برگشتن تغییر در رفتار آنها را شاهد بوده‌ایم، گفت: امیدواریم این اردو نیز مانند دیگر اردوها تاثیرگذار بوده و بتوانیم با این اقدام تحولی موثر برای توسعه و ترویج این فرهنگ میان هنرمندان و به تبع آن در جامعه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.