در ابلاغیه‌ای عنوان شد؛

کفیل پژوهشگاه شاخص پژوه تعیین شد/ تعیین تکلیف دانشجویان

معاونت آموزشی وزارت علوم در ابلاغیه‌ای دانشگاه غیردولتی – غیرانتفاعی شیخ بهایی را به عنوان کفیل پژوهشگاه خصوصی مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه اعلام کرد.

کفیل پژوهشگاه شاخص پژوه تعیین شد/ تعیین تکلیف دانشجویان
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جلسه شماره ۸۹۵ شورای گسترش آموزش عالی در یکم اسفندماه سال ۹۵، امتیاز فعالیت پژوهشگاه مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه لغو و این پژوهشگاه منحل شد؛ بنابراین از سوی وزارت علوم دانشگاه غیردولتی- غیر انتفاعی شیخ بهایی به عنوان کفیل پژوهشگاه خصوصی مهندسی بحران‌های طبیعی شاخص پژوه انتخاب شد و دانشجویان این پژوهشگاه باید اطلاعات مربوط به تحصیل خود را به این دانشگاه ارائه کنند.
 
دانشجویان این پژوهشگاه از ۱۳ اردیبهشت ماه تا ۱۸ خردادماه مهلت دارند مدارک خود را به دانشگاه غیردولتی- غیر انتفاعی شیخ بهایی ارائه کنند.
 
پس از تاریخ اعلام شده، سوابق دانشجویان در کمیته‌ای که توسط وزارت علوم تعیین می‌شود بررسی و با رعایت قانون، نسبت به وضعیت متقاضیان تعیین تکلیف خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی کنکوری
۰۲:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام
من دوره کارشناسی رو در دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد رو در دانشگاه شهید بهشتی به صورت روزانه گذروندم و با اشتباهی که از سازمان سنجش و وزارت علوم سر زده بود ( عنوان نکردن غیرانتفاعی بودن پژوهشگاه شاخص پژوه در دفترچه و فقط ذکر روزانه بودن) پژوهشگاه رو با گمان به زیرمجموعه بودن دانشگاه اصفهان به عنوان یک دانشگاه دولتی برای مقطع دکتری انتخاب کردم. و بعد از مصاحبه و زمانی که کار از کار گذشته بود متوجه موضوع شدم که طبق قوانین سازمان سنجش با اینکه در انتخاب رشته های بعدی حدنصاب قبولی رو آورده بودم اما امکان جابجایی نبود
با توجه به این مسائل و بعد از گذشت چند سال بلاتکلیفی در پژوهشگاه، و صدمات روحی و عقب ماندگی علمی و اقتصادی که این بلاتکلیفی در پی داشته، وزارت علوم باید حق دانشجویان کنکوری را در ورود به دانشگاههای دولتی معتبر مرتبط با رشته تحصیلیشان محفوظ بدارد.
با سپاس از همه کسانی که مدافع قشر دانشجو هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام

درود بر وزارت علوم

لطفا تکلیف همه افراد (کنکوری,استعداد درخشان, آزمون داخلی و انتقال به داخل) را مشخص کنید

لطفا به یاد داشته باشید موارد زیر در تعیین تکلیف رعایت شود


1ِ مدارک معتبر زبان که تحویل و روی پرونده آموزشی قرار دارد "هرچند که بعضی از مدارک زبان دیگر تاریخ انقضاشون تموم شده" البته مقصر دانشجو نیست چون اون موقع روی پرونده گذاشتن
2. اولویت انتخاب دانشگاه برای تعیین تکلیف شدن ما دانشجویان, دانشگاه روزانه و شبانه باشد. بعد پردیسها , پیام نور, علوم تحقیقات آزاد تهران و غیرانتفاعی
3. هزینه دانشکدهء بر اساس همون 45 میلیون باشد برای کسانی که ورودی 92 هستند
یا کسانی که اگر ورودی 93 هستند بر طبق قانون همون موقع دانشگاهها باشد.


و در نهایت به فکر ابرو و حیثیت افراد باشند چه کنکوری یا استعداد درخشان یا آزمون داخلی یا انتقال به داخل
آخرین اخبار